Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків
Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа

Кнопки виклику офіціанта на спа-курорті в Закарпатті

Кнопки виклику офіціанта на спа-курорті в Закарпатті

Еко-спа курорт «Богольвар» – прекрасне місце відпочинку в горах Закарпаття серед казкової природи далеко від міської суєти. Гостей, перш за все, приваблює можливість комфортного безтурботного відпочинку. І це має проявлятися у всім. Система виклику офіціанта RECS, встановлена в ресторані курорту, створила ще більше зручностей для відпочиваючих.

На столах у залі ресторану встановлені кнопки виклику офіціанта HCM-110. Це потужна кнопка підвищеної дальності роботи ідеально підійшла по дизайну під інтер'єр залу. А в літній час вона надійно працює на відкритих майданчиках в альтанках і павільйонах. Дальність дії до 250 м на відкритому просторі забезпечує впевнену передачу сигналу.

Кнопки виклику офіціанта HCM-110 ідеально підійшли в інтер'єр ресторану

Фото. Кнопка виклику офіціанта гармонійно вписалася в інтер'єр ресторану

Радіосигнал з кнопок передається на приймач викликів R-1350. Приймач розташували над баром таким чином, щоб його табло було добре видно і офіціантам і адміністратора. У функції адміністратора входить контроль і координація роботи офіціантів, забезпечення швидкого реагування на виклики відпочиваючих.

Тепер гостям ресторану не потрібно ловити або шукати офіціанта, відволікаючись від відпочинку і спілкування. Досить натиснути на кнопку виклику і офіціант тут же підійде до столу.

Керівники більшості закладів вже розуміють, що система виклику офіціанта незамінна для створення сучасного рівня сервісу. Відвідувачі, багато з яких бувають за кордоном і добре знайомі зі стандартами обслуговування, хочуть отримати такий рівень сервісу і у себе вдома. І роблять вибір на користь тих закладів, де їм це забезпечують. А отже, система виклику персоналу є необхідною компонентів у конкурентній боротьбі за клієнта.

 

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner