Відомий у Києві і улюблений багатьма ресторан «Солом'янська броварня» оновлює систему виклику офіціанта. Кілька років, для взаємодії кухарів з офіціантами, тут використовувалися кухонні передавачі R-500 c пейджерами-кліпсами RT-950. Морально застарілу систему було вирішено оновити.
У ресторані два зали розташовані на першому і другому поверхах. А кухня – у підвальному приміщенні. Обслуговування клієнтів організовано таким чином, що кожен офіціант закріплений за кількома столиками і постійно перебуває на виду у клієнтів. У будь-який момент гість може покликати свого офіціанта і зробити замовлення.
Офіціанти виходять із зали тільки для того, щоб спуститися на кухню і готовий забрати замовлення. Тому дуже важливо, щоб вони отримували сигнал про готовність страви і не витрачали час даремно. Так що система виклику персоналу тут відіграє важливу організаційну роль.
На кухні встановлені два передавача кухаря R-910 RECS в гарячому і холодному цеху. Коли страва готова, кухар набирає номер пейджер-годин офіціанта, який зробив замовлення.
Фото. Замовлення готовий. Кухар на кухонному передавачі набирає номер пейджер-годин офіціанта
У кожного офіціанта на руці пейджер-годинник R-02 RECS Як тільки на нього надходить сигнал з одного з кухонних передавачів, офіціант відразу ж спускається на кухню в гарячий або холодний цех і забирає своє замовлення. Таким чином, він іде з залу максимум на 5 хвилин і клієнтам не доводиться його чекати.
Фото. Офіціант отримала на пейджер-годинник сигнал від кухаря про готовність замовленого блюда
Щоб уникнути перешкод у проходженні сигналу між кухнею і другим поверхом, встановлений підсилювач-ретранслятор НСМ-35.
Особливість «Солом'янської броварні» – великий штат офіціантів, які забезпечують постійну увагу гостям. Ситуація, коли гостеві доводиться чекати, ловити або шукати офіціанта, тут виключена. А оперативна взаємодія офіціанта з кухнею забезпечує система виклику персоналу. Завдяки їй не буває випадків, щоб клієнтові подали остигле блюдо, яке надто довго простояла на кухні.
Система виклику офіціанта RECS в комплектації оптимальною для організації ефективної роботи закладу, дозволяє значно підвищити стандарти обслуговування, що призводить до підвищення рейтингу ресторану, збільшення потоку клієнтів і прибутку.