Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків
Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа

Улюблений киянами пивний ресторан оновив систему виклику офіціанта RECS

Улюблений киянами пивний ресторан оновив систему виклику офіціанта RECS

Відомий у Києві і улюблений багатьма ресторан «Солом'янська броварня» оновлює систему виклику офіціанта. Кілька років, для взаємодії кухарів з офіціантами, тут використовувалися кухонні передавачі R-500 c пейджерами-кліпсами RT-950. Морально застарілу систему було вирішено оновити.

У ресторані два зали розташовані на першому і другому поверхах. А кухня – у підвальному приміщенні. Обслуговування клієнтів організовано таким чином, що кожен офіціант закріплений за кількома столиками і постійно перебуває на виду у клієнтів. У будь-який момент гість може покликати свого офіціанта і зробити замовлення.

Офіціанти виходять із зали тільки для того, щоб спуститися на кухню і готовий забрати замовлення. Тому дуже важливо, щоб вони отримували сигнал про готовність страви і не витрачали час даремно. Так що система виклику персоналу тут відіграє важливу організаційну роль.

На кухні встановлені два передавача кухаря R-910 RECS в гарячому і холодному цеху. Коли страва готова, кухар набирає номер пейджер-годин офіціанта, який зробив замовлення.

Передавач кухаря R-910 RECS

Фото. Замовлення готовий. Кухар на кухонному передавачі набирає номер пейджер-годин офіціанта

У кожного офіціанта на руці пейджер-годинник R-02 RECS Як тільки на нього надходить сигнал з одного з кухонних передавачів, офіціант відразу ж спускається на кухню в гарячий або холодний цех і забирає своє замовлення. Таким чином, він іде з залу максимум на 5 хвилин і клієнтам не доводиться його чекати.


 Пейджер-годинник R-02 RECS

Фото. Офіціант отримала на пейджер-годинник сигнал від кухаря про готовність замовленого блюда

Щоб уникнути перешкод у проходженні сигналу між кухнею і другим поверхом, встановлений підсилювач-ретранслятор НСМ-35.

Особливість «Солом'янської броварні» – великий штат офіціантів, які забезпечують постійну увагу гостям. Ситуація, коли гостеві доводиться чекати, ловити або шукати офіціанта, тут виключена. А оперативна взаємодія офіціанта з кухнею забезпечує система виклику персоналу. Завдяки їй не буває випадків, щоб клієнтові подали остигле блюдо, яке надто довго простояла на кухні.

Система виклику офіціанта RECS в комплектації оптимальною для організації ефективної роботи закладу, дозволяє значно підвищити стандарти обслуговування, що призводить до підвищення рейтингу ресторану, збільшення потоку клієнтів і прибутку.

 

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner