Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
Мапа

Система виклику персоналу RECS – ключ до успіху

Система виклику персоналу RECS – ключ до успіху

До зони рецепції пред'являються серйозні вимоги. Адміністратор повинен встигати обслуговувати відвідувачів та допомагати лікарю – стоматологу у вирішенні організаційних моментів.

Київська стоматологічна клініка «Dental Clinic» змогла забезпечити на рецепції максимальний комфорт клієнтам, лікарям та адміністратору.

Керівник «Dental Clinic» віддав наказ на встановлення системи виклику адміністратора. Кнопки виклику персоналу R-105 розмістили в кабінети лікарів та на ресепшен. А щоб адміністратор завжди зміг отримати сигнал виклику, на руку йому одягли білосніжний пейджер - годинник R-02 W.

Пейджер - годинник R-02 RECS на руці адміністратора стоматологічної клініки Dental Clinic

Фото 1. Пейджер системи виклику персоналу на руці адміністратора клініки "Dental Clinic".

Встановили кнопки виклику персоналу в зручному кожному лікарю місці. Завдяки невеликому розміру, обтічній формі і білому кольору, кнопки ідеально виглядають в світлому інтер'єрі клініки.

При натисканні стоматологом на кнопку виклику, адміністратор, що знаходиться на рецепції або в ординаторській, отримує на пейджер-годинник повідомлення із зазначенням номера кабінету, що потребує його уваги.
Таким чином, одне з найголовніших завдань адміністратора, пов'язане із забезпеченням гідного рівня сервісу, було запросто вирішено за допомогою системи виклику персоналу RECS. Завдяки новітньому обладнанню, клініка Дентал Плюс набуває нових клієнтів та утримує старих.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner