Продавець Системы вызова официанта и персонала RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
21 відгук
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
УкраинаКиївУкраїна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408
+380676230980
(Водафоне)
+380504228343
(Водафоне)
Мапа

У новому столичному ресторані CHI була встановлена система виклику офіціанта.

У новому столичному ресторані CHI була встановлена система виклику офіціанта.

Яку систему виклику встановив ресторан VIP класу?

Мережа ресторанів Carte Blanche і Decadence House презентували свій новий ресторан – «CHI». Як і у всіх закладах мережі, в ресторані «CHI», була так само встановлена система виклику офіціанта.

Це ресторан індокитайської кухні, і назва ресторану повністю відповідає індокитайської культури. «
CHI» - означає «ефір», «дихання», «духовна енергія». Кухня ресторану заснована на канонах Південно-Східної Азії, Індії та Китаю, а шеф-кухар тут знаменитий Юниу Янг, який очолював лондонські ресторани.

У ресторані плануються живі виступи світових і українських артистів, а також топових діджеїв . Офіційне відкриття ресторану призначено на 15-16 липня. Вже відомо ім'я артиста, який проведе своє неймовірне шоу не тільки вперше в Києві, але і вперше в Україні. Це відомий голландський музикант, майстер клубної медитації –
Satori. У другий день відкриття відбудеться виступ німецького дуету - Adana Twins.

Ресторан
«CHI» може по праву називатися закладом VIP-класу. Відповідно і обслуговування тут має бути на висоті. Тому адміністрація ресторану звернулася до нас за допомогою. Для ресторану «CHI» наші інженери підібрали системи виклику офіціанта, яка складається з кнопок виклику офіціанта HCM-350 і приймач виклику – Watch Pager. На кожен столик була встановлена 1 кнопка виклику. У кнопок цієї моделі хороша зона покриття, тому вони ідеально підходять для закладів з великою площею. При натисканні на кнопку виклику сигнал надходить на приймач, який легко кріпиться на руку офіціанта. Коли сигнал надходить на годинник-приймач, вмикається звукове оповіщення та вібросигнал. Дана система виклику оптимізує роботу персоналу і допомагає офіціантам швидко відгукуватися на всі виклики клієнтів.

Інші новини