Сеть ресторанов «Сушия» давно популярна не только в столице, но и в больших городах Украины. Ресторан китайской кухни уже есть в 12 городах нашей страны. В скором будущем планируется открытие ресторана и в Полтаве. В связи с открытием, администрация сети «Сушия» заказала систему вызова официанта для нового ресторана. Для нового ресторана в Полтаву, как и для всех ресторанов сети «Сушия», мы отправили систему вызова, которая состоит из кнопок вызова R-101, пейджеров официанта – Watch Pager и настенного приемника вызовов HCM-1350. Для столиків ресторану було встановлено 7 кнопок виклику, для офіціантів два пейджера, які надіваються на руку і один приймач викликів, який монтується на стіну.
Принцип роботи системи виклику офіціанта в «Сушія».
Відвідувач займає вподобаний йому столик і вивчає меню, коли клієнт готовий зробити замовлення він натискає на кнопку виклику офіціанта. При цьому загоряється індикатор натискання, який дає зрозуміти, що виклик був відправлений. Сигнал надходить на пейджер офіціанта, який відповідає за столик клієнта. При надходженні виклику вмикається звукове оповіщення. Офіціант одразу реагує на виклик клієнта. Є столики, які обслуговують офіціанти без пейджерів. Спеціально для них встановлюють табло-приймач, який монтують на стіну біля барної стійки. У момент надходження виклику від клієнта вмикається звукове сповіщення і табло починає підсвічуватися. Офіціант фіксує новий виклик і прямує до столика клієнта. На табло - приймачі викликів HCM-1350 можливо одночасне відображення трьох номерів столиків, з яких надійшов виклик.