Продавець Системы вызова официанта и персонала RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
21 відгук
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
УкраинаКиївУкраїна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408
+380676230980
(Водафоне)
+380504228343
(Водафоне)
Мапа

Кнопки виклику офіціанта R-108 RECS – приємне нововведення для клієнтів і прибуток для ресторану

Кнопки виклику офіціанта R-108 RECS – приємне нововведення для клієнтів і прибуток для ресторану

Система виклику офіціантів RECS схвалена завсідниками гриль-бару «Мисливець» в Миколаєві

Гриль-бар «Мисливець» в Миколаєві – це декілька залів в приміщенні і досить велика територія, на якій розташовані оригінальні дерев'яні альтанки для приємного відпочинку в теплу пору року. Тому обслуговування клієнтів для офіціантів пов'язано з постійними пробіжками, що не тільки ускладнює їх роботу, але й затягує час очікування для клієнтів. Тому керівництво закладу прийняло рішення встановити сучасну систему виклику офіціантів RECS.

На столиках для відвідувачів встановили кнопки виклику офіціанта R-108. А для офіціантів придбали наручні пейджер-годинник Black Watch Caller.

Стильні кнопки R-108 RECS

Фото 1. Стильні кнопки R-108 RECS коричневого кольору під поліроване дерево ідеально впишуться в інтер'єр залу.

Коли відвідувач хоче покликати офіціанта, йому досить натиснути на кнопку виклику. Сигнал передається на пейджер-годинник, на якому висвічується номер столика, і офіціант тут же поспішає на виклик. Радіус дії кнопки сигналу до 200 м на відкритому просторі. При необхідності збільшення радіусу дії можна встановити ретранслятор FD-02.

З системою виклику персоналу RECS робота офіціантів стала ефективнішою

Фото 2. З системою виклику персоналу RECS робота офіціантів стала ефективнішою.

Система виклику офіціантів RECS значно підвищує рівень обслуговування клієнтів, а значить, робить заклад більш привабливим. При правильній організації роботи тільки завдяки цій системі можна підняти прибуток до 25%. Окупається вона за місяць роботи.

 

Інші новини