Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа

Багатофункціональна кнопка виклику офіціанта – вищий пілотаж ресторанного сервісу

Багатофункціональна кнопка виклику офіціанта – вищий пілотаж ресторанного сервісу

Найближчим часом у Києві відкривається новий ресторан «Дармоїд». Як раз до літнього сезону. До відкриття все повинно бути повністю готове, тому і система виклику офіціанта встановлюється завчасно. Персонал повинен повністю розібратися і навчитися, адже робота з 5-функціональною кнопкою виклику складніше, ніж з однією кнопкою.

5-функціональна система виклику офіціанта R-305 Black об'єднує п'ять кнопок, що відповідають різним функціям Order – Замовлення, Дрінк – Напій, Service – Виклик, Bill – Рахунок, Cancel – Скасувати.

5-функціональна система виклику офіціанта R-305 Black

На підставці за кнопками розміщується холдер – вертикальна рамка для меню або реклами. Передбачена можливість при необхідності заміни функцій кнопок. Наші замовники, наприклад, вчинили так. На кількох холдерах, встановлених у залі для курців, вказали функцію Сигарети, а ще на кількох на веранді – Вода і Пиво. Нові функції кнопок прописуються в нижній частині холдера.

Для офіціантів придбані стильні білі пейджер-годинник R-02W, які повністю сумісні з многокнопочными пристроями. Тобто, офіціант на екрані пейджера бачить не тільки номер столика і час виклику, але і мета. Наприклад, якщо гість натиснув на кнопку Рахунок, офіціант бачить це на екрані і несе рахунок. А якщо гість машинально натиснув на кнопку і тут скинув виклик натисненням Скасування, офіціант розуміє, що вже нікуди не треба бігти.

Система виклику офіціанта, особливо із застосуванням багатофункціональних кнопок – дуже зручний механізм для організації якісного сервісу. Він з одного боку економить час офіціанта, з іншого – підвищує лояльність клієнтів. Звичайно, при умові, на виклик гостя офіціанти реагують максимально швидко.

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner