Найближчим часом у Києві відкривається новий ресторан «Дармоїд». Як раз до літнього сезону. До відкриття все повинно бути повністю готове, тому і система виклику офіціанта встановлюється завчасно. Персонал повинен повністю розібратися і навчитися, адже робота з 5-функціональною кнопкою виклику складніше, ніж з однією кнопкою.
5-функціональна система виклику офіціанта R-305 Black об'єднує п'ять кнопок, що відповідають різним функціям Order – Замовлення, Дрінк – Напій, Service – Виклик, Bill – Рахунок, Cancel – Скасувати.
На підставці за кнопками розміщується холдер – вертикальна рамка для меню або реклами. Передбачена можливість при необхідності заміни функцій кнопок. Наші замовники, наприклад, вчинили так. На кількох холдерах, встановлених у залі для курців, вказали функцію Сигарети, а ще на кількох на веранді – Вода і Пиво. Нові функції кнопок прописуються в нижній частині холдера.
Для офіціантів придбані стильні білі пейджер-годинник R-02W, які повністю сумісні з многокнопочными пристроями. Тобто, офіціант на екрані пейджера бачить не тільки номер столика і час виклику, але і мета. Наприклад, якщо гість натиснув на кнопку Рахунок, офіціант бачить це на екрані і несе рахунок. А якщо гість машинально натиснув на кнопку і тут скинув виклик натисненням Скасування, офіціант розуміє, що вже нікуди не треба бігти.
Система виклику офіціанта, особливо із застосуванням багатофункціональних кнопок – дуже зручний механізм для організації якісного сервісу. Він з одного боку економить час офіціанта, з іншого – підвищує лояльність клієнтів. Звичайно, при умові, на виклик гостя офіціанти реагують максимально швидко.