Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
Мапа

Система виклику офіціанта – показник рівня ресторану

Система виклику офіціанта – показник рівня ресторану

Піднесений настрій і домашня атмосфера – це найважливіше для адміністрації ресторану MurMur, розташованого на даху 8-ми поверхового БЦ «Credit Agricole» на вул. Пушкінській у Києві. Тому тут застосовують все, що спрямовано на вдосконалення і без того прекрасного сервісу. І, звичайно ж, система виклику персоналу RECS чудово вписалася в організаційну концепцію.

Інтер'єр – одна з родзинок закладу. Простора тераса на даху, дивани з м'якими, як вдома, різнокольоровими подушками, дерев'яні столи. Ґрунтовні кнопки HCM-350 wood bell під поліроване дерево з закличними дзвіночками на куполі органічно вписалися в стиль ресторану.

А для офіціантів, від роботи яких багато в чому залежить імідж закладу, необхідно зручність. Тому була обрана зручна перевірена часом модель пейджер-годин Watch pager R-03 з комфортним каучуковим ремінцем.

Під по-домашньому затишний інтер'єр ідеально підійшли кнопки HCM-350 wood bell

Фото. Під по-домашньому затишний інтер'єр ідеально підійшли кнопки HCM-350 wood bell

Чим омрачался відпочинок в ресторані раніше?

Раніше, якщо у клієнта з'являлися якісь бажання чи питання, йому доводилося вишукувати очима офіціанта, махати йому рукою або кликати, а то і в пошуках бігати по залу.

Щоб не доставляти клієнту таких незручностей, офіціанти час від часу підходили до столиків і цікавилися, чи не бажає гість чого. Частенько це було досить нав'язливо і чимало дратувало відвідувачів. Хороший офіціант завжди поруч, коли клієнт хоче його бачити, і ненастирливе в своїх пропозиціях, коли гостям зовсім не до нього.

Рішення від RECS для уважних і неназойливых офіціантів.

На столі або на стіні біля нього знаходиться витончена кнопочка виклику офіціанта. Якщо гостеві щось знадобилося, він просто натискає на неї. Радіосигнал тут же передається на пейджер-годинник офіціанта. Офіціант чує виклик і відчуває вібросигнал. А на екрані висвічується номер столика, з якого надійшов виклик і до якого потрібно поспішити.

Дуже зручно і для клієнта і для офіціанта. Клієнту не потрібно шукати офіціанта, ні реагувати на його настирливе увагу. А ось якщо гість сам викликав офіціанта, значить він готовий до спілкування, і тут доречно запропонувати йому замовити ще щось, спробувати нову страву, напій. І це вже клієнт сприйме, як свій власний вибір, а не нав'язування додаткового замовлення. Якщо, звичайно, офіціант вміло і коректно зробить цю пропозицію.

Сьогодні система виклику офіціанта – це показник високих сучасних стандартів обслуговування, піднімає імідж закладу, а значить і його доходи. Ми живемо в центрі Європи, а значить, європейський рівень обслуговування – це саме про нас!

 

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner