Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
Україна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380 (66) 463-72-99
+380 (50) 422-29-30

Система виклику офіціанта – показник рівня ресторану

Система виклику офіціанта – показник рівня ресторану

Піднесений настрій і домашня атмосфера – це найважливіше для адміністрації ресторану MurMur, розташованого на даху 8-ми поверхового БЦ «Credit Agricole» на вул. Пушкінській у Києві. Тому тут застосовують все, що спрямовано на вдосконалення і без того прекрасного сервісу. І, звичайно ж, система виклику персоналу RECS чудово вписалася в організаційну концепцію.

Інтер'єр – одна з родзинок закладу. Простора тераса на даху, дивани з м'якими, як вдома, різнокольоровими подушками, дерев'яні столи. Ґрунтовні кнопки HCM-350 wood bell під поліроване дерево з закличними дзвіночками на куполі органічно вписалися в стиль ресторану.

А для офіціантів, від роботи яких багато в чому залежить імідж закладу, необхідно зручність. Тому була обрана зручна перевірена часом модель пейджер-годин Watch pager R-03 з комфортним каучуковим ремінцем.

Під по-домашньому затишний інтер'єр ідеально підійшли кнопки HCM-350 wood bell

Фото. Під по-домашньому затишний інтер'єр ідеально підійшли кнопки HCM-350 wood bell

Чим омрачался відпочинок в ресторані раніше?

Раніше, якщо у клієнта з'являлися якісь бажання чи питання, йому доводилося вишукувати очима офіціанта, махати йому рукою або кликати, а то і в пошуках бігати по залу.

Щоб не доставляти клієнту таких незручностей, офіціанти час від часу підходили до столиків і цікавилися, чи не бажає гість чого. Частенько це було досить нав'язливо і чимало дратувало відвідувачів. Хороший офіціант завжди поруч, коли клієнт хоче його бачити, і ненастирливе в своїх пропозиціях, коли гостям зовсім не до нього.

Рішення від RECS для уважних і неназойливых офіціантів.

На столі або на стіні біля нього знаходиться витончена кнопочка виклику офіціанта. Якщо гостеві щось знадобилося, він просто натискає на неї. Радіосигнал тут же передається на пейджер-годинник офіціанта. Офіціант чує виклик і відчуває вібросигнал. А на екрані висвічується номер столика, з якого надійшов виклик і до якого потрібно поспішити.

Дуже зручно і для клієнта і для офіціанта. Клієнту не потрібно шукати офіціанта, ні реагувати на його настирливе увагу. А ось якщо гість сам викликав офіціанта, значить він готовий до спілкування, і тут доречно запропонувати йому замовити ще щось, спробувати нову страву, напій. І це вже клієнт сприйме, як свій власний вибір, а не нав'язування додаткового замовлення. Якщо, звичайно, офіціант вміло і коректно зробить цю пропозицію.

Сьогодні система виклику офіціанта – це показник високих сучасних стандартів обслуговування, піднімає імідж закладу, а значить і його доходи. Ми живемо в центрі Європи, а значить, європейський рівень обслуговування – це саме про нас!

 

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner