Система виклику персоналу RECS знаходить все більш широке застосування в медичній практиці. Стоматологічна клініка Porcelain в Києві – яскравий тому приклад.
Хірург-стоматолог викликає анестезіолога
Якщо після огляду пацієнта приймається рішення про хірургічне втручання, то у багатьох випадках необхідна участь анестезіолога. Тобто він повинен бути завжди на зв'язку. Тому у нього на руці пейджер-годинник R-02W. У кабінеті хірурга встановлена кнопка виклику R-300 Blue, на яку лікар і натискає, щоб викликати анестезіолога.
Комфорт і спостереження після операції
Після хірургічного лікування та деяких процедур людині потрібно якийсь час провести в палаті під наглядом лікаря. Якщо людині що-небудь знадобитися або він відчує себе недобре, треба покликати лікаря або медсестру. Найзручніше це зробити, не встаючи з ліжка, з допомогою кнопки виклику персоналу RECS. Кнопка виклику медсестри R-17 - це кнопка з удосконаленим дизайном, створена на базі кнопки виклику R-17 дуже зручна для пацієнта. Така кнопка дуже знадобиться пацієнтові, якого потрібно прийти в себе після хірургічного втручання або відпочити після складної процедури.
Фото 1. Кнопка виклику медсестри R-17 в палаті
Вибір припав на саму комфортну для таких випадків кнопку R-17 з додатковою водостійкою кнопкою на гнучкому проводі. Основний блок закріплюється на спинці ліжка або стіні за допомогою саморізів або дуже міцного двостороннього скотчу, а друга на довгому шнурку завжди під рукою. Навіть якщо вона скотиться за ліжко, він може її без праці витягнути за шнур. Сигнал з кнопки надходить на приймач R-11 на посту чергової медсестри.
На основному блоці знаходиться 3 кнопки: для виклику лікаря, медсестри або скасування виклику.
У палаті встановлена ще одна кнопка виклику персоналу R-300 Blue. Вона потрібна, щоб медсестрі було зручно в разі необхідності викликати в палату лікаря. Сигнал з неї також надходить на приймач R-11.
Специфіка застосування системи виклику персоналу в клініці RECS
На прикладі стоматологічної клініки Porcelain ми в черговий раз показали варіанти ефективного застосування системи RECS з урахуванням завдань і специфіки установи. В даному випадку вирішені дві задачі:
У хворого, отримали можливість негайно викликати персонал у разі раптового погіршення самопочуття, значно знижується ризик виникнення можливих ускладнень та загострень хронічних захворювань, які можуть мати плачевний результат аж до смертельного. Саме це може стати одним із вагомих аргументів для пацієнта на користь вибору вашої клініки.