Ресторація «Прянощі» під Києвом славиться як приємне і затишне місце для сімейного та романтичного відпочинку, ділових і дружніх зустрічей. А щоб відпочинок був дійсно невимушеним і комфортним, а від ділових бесід ніщо не відволікало, керівництво закладу серйозно підходить до організації сервісу. Установка системи виклику офіціанта RECS – одне з ефективних рішень.
На столах встановлені кнопки виклику офіціанта. Причому вибір не випадково випав саме на модель R-101 «Печенька» – ультратонку витончену кнопочку смачного кавово-шоколадного кольору. Вишукано строгий інтер'єр не вимагає ніяких надмірностей – все стильно і грунтовно. І кнопка чудово розташувалася на дерев'яному столі, одночасно кидаючись в очі і не вибиваючись із загальної гармонії.
Гостям не потрібно шукати очима офіціанта, ловити його, гірського повз або бігати в пошуках хоч когось з персоналу. Досить натиснути на кнопку виклику, почекати максимум пару хвилин і офіціант вже біля столика.
Сигнал з кнопки надходить на приймач викликів R-1100 Black RECS, що знаходиться біля робочого місця адміністратора таким чином, що його бачать і всі офіціанти. На екран приймача виводиться номер столика, з якого надійшов виклик. Якщо офіціант не відразу відреагував на сигнал, завдання адміністратора швидко направити його або вільного співробітника до відвідувача.
Фото. Ультратонка витончена і в той же час проста кнопка R-101 ніби спеціально розроблена під інтер'єр ресторану
При чіткій організації роботи персоналу і грамотній координації з боку адміністратора якість обслуговування значно підвищується. Що неодмінно помічають гості і роблять свій вибір на користь саме цього комфортного закладу.