Капітальний ремонт лікувального закладу – це не тільки заміна і ремонт комунікацій, оздоблювальні роботи в приміщеннях і на фасадах корпусів, але й ідеологічне переосмислення, удосконалення інфраструктури, сервісу і безпеки. Саме так вважає керівництво одного з столичних пологових будинків. Тому було прийнято рішення відразу після ремонту та перепланування акушерського відділення встановити систему виклику медичного персоналу RECS виробництва США.
Не секрет, що життя і здоров'я пацієнта залежить не тільки від майстерності лікаря і медперсоналу, але і від цілого ряду факторів і ситуацій. Тим більше трагічні випадки, коли, незважаючи на зусилля високо кваліфікованих медиків, стан йде на поправку пацієнта раптом різко погіршується і зволікання в наданні допомоги призводить до фатальних наслідків. Найчастіше таке відбувається вночі, коли хворий не зміг покликати на допомогу, або коли пацієнт, переоцінивши свої сили, самостійно пішов у туалет і втратив там свідомість.
Але навіть, якщо не згадувати про трагічних наслідках, у повсякденному лікарняного життя маса випадків, коли лежачий хворий не може при необхідності викликати персонал, не хоче вночі криком будити сусідів по палаті. В результаті навіть чудовий результат лікування затьмарюється невдоволенням від рівня обслуговування. А це, безумовно, б'є по репутації закладу, нівелюючи майстерність і високі результати роботи фахівців.
У палатах і туалетах встановили кнопку виклику R-109. Відмітна особливість цієї кнопки у тому, що на гнучкому шнурі довжиною 1 м кріпиться додаткова кнопка, яка завжди під рукою у пацієнта і йому не потрібно тягнуться, щоб натиснути на неї.
Фото 1. Навіть ослабленою жінці не становить праці натиснути на кнопку, яка завжди під рукою. А якщо раптом кнопка скотиться за ліжко її легко витягнути за шнурок
При натисканні на кнопку сигнал надходить на табло-приймач викликів R-1800 RECS, встановлений на посаді медсестри. Сигнали одночасно можуть прийматися з 8 кнопок виклику. У пологовому будинку вибрали табло настінного кріплення. До приймача одночасно можна підключити до 99 кнопок виклику. Важливо, що всі виклики зберігаються в пам'яті приймача і при необхідності в будь-який момент їх можна переглянути.
Вібро-сигнал надходить на пейджер-годинник Watch Caller R-01 W на руці лікаря або медсестри. На екрані пейджера годин висвічується тризначний номер виклику і його час із збереженням і можливістю перегляду останніх 99 викликів.
У кожній палаті також встановили четырехфункциональные кнопки виклику персоналу R-104 (три кнопки для різних видів сигналу, четверта – скасування виклику). Ці кнопки сумісні зі світло-звуковим оповещателем R-10, розміщеним на вході в палату. Таким чином, будь-хто з персоналу, проходячи повз палати, бачить сигнал виклику.
Тепер за будь-якої нештатної ситуації, у разі виникнення яких-небудь потреб або при погіршенні самопочуття пацієнт або його сусіди по палаті можуть негайно викликати допомогу. Особливо це дуже важливо в нічний час, у вихідні та святкові дні, коли кількість чергового персоналу обмежена.