Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа

Система виклику персоналу для супермаркетів

Система виклику персоналу для супермаркетів

Передавач виклику персоналу в супермаркеті? Це здивувало і порадувало!

Як часто у великих магазинах з широким асортиментом різнопланової продукції – так званих супер - і мега-маркетах – для вибору певного товару нам необхідна допомога консультанта. Звертаючись до пробігає повз співробітникам, як правило, отримуємо відповідь, що вони не з цього відділу, не мають до цього відношення чи в кращому разі ввічливий рада звернутися до консультанта. «Ау-у-у, консультант з енергозберігаючими лампочками, отзовииись!!!» Так чи що?

Якось в одному з таких господарсько-будівельних супермаркетів на чергове прохання проконсультувати по товару співробітник , раскладывавший товар, направив мене до стійки адміністратора. Яке ж було моє здивування, коли, вислухавши моє запитання, адміністратор натиснула кнопку... знайомого кухонного передавача R-910 і ввічливо попросила почекати консультанта.

Система виклику офіціанта в супермаркетах 

Фото. Розібратися удосталь специфічного товару без допомоги фахівця звичайному споживачеві непросто. А тримати в напівпорожньому торговому залі нудьгуючого консультанта – нерентабельно. Рішення – підключення системи виклику персоналу RECS

Буквально через 2-3 хвилини підійшов молодий чоловік і дуже грамотно і доступно допоміг мені розібратися в асортименті необхідного мені товару і вибрати саме те, що потрібно. Так, у нього на руці я помітила останню модель пейджер-годин R-02 чорного кольору.

Кожна кнопка передавача відповідає номеру пейджера певного працівника. Список цих номерів по відділам, відповідним групам товарів, завжди на видному місці у адміністраторів.

Дуже зручне застосування системи виклику персоналу RECS для виклику в торговий зал менеджерів-консультантів з різних групах товарів, а також керівників відділів у разі необхідності вирішення конфліктних ситуацій. Також з допомогою передавача адміністратори викликають охорону. Всі співробітники підрозділів, що задіяні у роботі з клієнтами, носять пейджер-години, тобто в будь-який момент вони на зв'язку.

При такой организации менеджерам-консультантам не нужно без дела слоняться по торговому залу в ожидании, что кто-то к ним с чем-то обратиться. Особенно, если покупателей немного. У них есть и другая работа. А любой сотрудник, включая уборщицу, знает, что покупателей со всеми вопросами нужно направлять к стойке администраторов, где пригласят именно того специалиста, который компетентен в решении вопроса.

В результате, покупатели не тратят время на поиски необходимого консультанта (нередко безрезультатно), а быстро получают компетентные ответы на свои вопросы. Безусловно, получив удовлетворение от такого легкого и удобного решения, в следующий раз они обратятся именно в этот магазин. А, может, и тут же сразу вспомнят, что им нужно что-то еще.

Кстати, в процессе общения с покупателем менеджер-консультант может ненавязчиво заинтересовать его в приобретении еще каких-либо сопутствующих товаров. И здесь главное – умение выстраивания доверительных отношений с конкретным клиентом.

В плані оптимізації кадрового складу така організація роботи допоможе скоротити непродуктивний витрата робочого часу менеджерів і покласти на них додаткові функції. Крім того, їх робота знаходиться під більш дієвим контролем.

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner