Передавач виклику персоналу в супермаркеті? Це здивувало і порадувало!
Як часто у великих магазинах з широким асортиментом різнопланової продукції – так званих супер - і мега-маркетах – для вибору певного товару нам необхідна допомога консультанта. Звертаючись до пробігає повз співробітникам, як правило, отримуємо відповідь, що вони не з цього відділу, не мають до цього відношення чи в кращому разі ввічливий рада звернутися до консультанта. «Ау-у-у, консультант з енергозберігаючими лампочками, отзовииись!!!» Так чи що?
Якось в одному з таких господарсько-будівельних супермаркетів на чергове прохання проконсультувати по товару співробітник , раскладывавший товар, направив мене до стійки адміністратора. Яке ж було моє здивування, коли, вислухавши моє запитання, адміністратор натиснула кнопку... знайомого кухонного передавача R-910 і ввічливо попросила почекати консультанта.
Фото. Розібратися удосталь специфічного товару без допомоги фахівця звичайному споживачеві непросто. А тримати в напівпорожньому торговому залі нудьгуючого консультанта – нерентабельно. Рішення – підключення системи виклику персоналу RECS
Буквально через 2-3 хвилини підійшов молодий чоловік і дуже грамотно і доступно допоміг мені розібратися в асортименті необхідного мені товару і вибрати саме те, що потрібно. Так, у нього на руці я помітила останню модель пейджер-годин R-02 чорного кольору.
Кожна кнопка передавача відповідає номеру пейджера певного працівника. Список цих номерів по відділам, відповідним групам товарів, завжди на видному місці у адміністраторів.
Дуже зручне застосування системи виклику персоналу RECS для виклику в торговий зал менеджерів-консультантів з різних групах товарів, а також керівників відділів у разі необхідності вирішення конфліктних ситуацій. Також з допомогою передавача адміністратори викликають охорону. Всі співробітники підрозділів, що задіяні у роботі з клієнтами, носять пейджер-години, тобто в будь-який момент вони на зв'язку.
При такой организации менеджерам-консультантам не нужно без дела слоняться по торговому залу в ожидании, что кто-то к ним с чем-то обратиться. Особенно, если покупателей немного. У них есть и другая работа. А любой сотрудник, включая уборщицу, знает, что покупателей со всеми вопросами нужно направлять к стойке администраторов, где пригласят именно того специалиста, который компетентен в решении вопроса.
В результате, покупатели не тратят время на поиски необходимого консультанта (нередко безрезультатно), а быстро получают компетентные ответы на свои вопросы. Безусловно, получив удовлетворение от такого легкого и удобного решения, в следующий раз они обратятся именно в этот магазин. А, может, и тут же сразу вспомнят, что им нужно что-то еще.
Кстати, в процессе общения с покупателем менеджер-консультант может ненавязчиво заинтересовать его в приобретении еще каких-либо сопутствующих товаров. И здесь главное – умение выстраивания доверительных отношений с конкретным клиентом.
В плані оптимізації кадрового складу така організація роботи допоможе скоротити непродуктивний витрата робочого часу менеджерів і покласти на них додаткові функції. Крім того, їх робота знаходиться під більш дієвим контролем.