Закарпатські курорти завжди славляться високим рівнем обслуговування. Тому багато з них вже давно працюють із системою виклику персоналу RECS. У ресторані нових апартаментів «5 камінів» в смт. Ясіня на столиках встановлені пятикнопочные пристрою виклику офіціанта R-305 black.
Ця універсальна конструкція поєднує в собі кнопки виклику персоналу з різними функціями з підставкою-холдером для розміщення реклами або меню. Спочатку виробником задані наступні функції кнопок: Order – Замовлення, Дрінк – Напій, Service – Виклик, Bill – Рахунок, Cancel – Скасувати.
Фото. Банкетний зал і пристрій виклику офіціанта R-305 black. Функції кнопок виклику можна змінювати в залежності від необхідності. Сигнали з різних кнопок можуть надходити на різні пейджер-годинник – офіціанта, бармена, кальянщика
В залежності від специфіки ресторану або окремого замовлення можуть прописуватися різні функції кнопок. Наприклад, на фото представлено варіант, обраний однією з кальянних.
У деяких ресторанах двох кнопок присвоюються функції «Коктейль» та «Сигарети». Тоді сигнал з цих кнопок надходить не на пейджер-годинник офіціанта, а барменові.
Але повернемося до «5 камінів». Тут сигнали з усіх кнопок надходять на приймач викликів R-632 RECS, розташований на стійці адміністратора. В його функції входить координація роботи персоналу.
На табло приемника администратор видит, с какого именно столика поступил сигнал и какая функция выбрана клиентом. Если, например, «Напиток», то к столику целесообразно направить бармена. А если «Счет», то необходимо сделать полный расчет заказа и отнести чек.
В планах заведения расширение системы вызова персонала – приобретение персональных пейджер-часов для официантов и кухонного передатчика повара.
Останнє особливо зручно для взаємодії офіціантів з кухнею. Коли страва готова, кухар набирає номер пейджера відповідного офіціанта і той приходить за замовленням. Скорочуються втрати часу, яке офіціант витрачає, бігаючи на кухню. А кухарям не доводиться відволікатися на питання офіціантів.
Система виклику офіціанта RECS – універсальний інструмент ефективної організації роботи з обслуговування клієнтів. Завдяки їй можна відточити до досконалості всі складові сервісу.