Продавець Системы вызова официанта и персонала RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
21 відгук
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
УкраинаКиївУкраїна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408
+380676230980
(Водафоне)
+380504228343
(Водафоне)
Мапа

Багатофункціональні кнопки виклику офіціанта в ресторані «5 камінів»

Багатофункціональні кнопки виклику офіціанта в ресторані «5 камінів»

У багатьох ресторанах воліють многокнопочные пристрою виклику офіціанта з холдером. Це дає можливість гнучко змінювати призначення кнопок.

Закарпатські курорти завжди славляться високим рівнем обслуговування. Тому багато з них вже давно працюють із системою виклику персоналу RECS. У ресторані нових апартаментів «5 камінів» в смт. Ясіня на столиках встановлені пятикнопочные пристрою виклику офіціанта R-305 black.
 
Ця універсальна конструкція поєднує в собі кнопки виклику персоналу з різними функціями з підставкою-холдером для розміщення реклами або меню. Спочатку виробником задані наступні функції кнопок: Order – Замовлення, Дрінк – Напій, Service – Виклик, Bill – Рахунок, Cancel – Скасувати.

Пристрій виклику офіціанта R-305 black в ресторані

Фото. Банкетний зал і пристрій виклику офіціанта R-305 black. Функції кнопок виклику можна змінювати в залежності від необхідності. Сигнали з різних кнопок можуть надходити на різні пейджер-годинник – офіціанта, бармена, кальянщика

В залежності від специфіки ресторану або окремого замовлення можуть прописуватися різні функції кнопок. Наприклад, на фото представлено варіант, обраний однією з кальянних.

У деяких ресторанах двох кнопок присвоюються функції «Коктейль» та «Сигарети». Тоді сигнал з цих кнопок надходить не на пейджер-годинник офіціанта, а барменові.

Але повернемося до «5 камінів». Тут сигнали з усіх кнопок надходять на приймач викликів R-632 RECS, розташований на стійці адміністратора. В його функції входить координація роботи персоналу.

На табло приемника администратор видит, с какого именно столика поступил сигнал и какая функция выбрана клиентом. Если, например, «Напиток», то к столику целесообразно направить бармена. А если «Счет», то необходимо сделать полный расчет заказа и отнести чек.

В планах заведения расширение системы вызова персонала – приобретение персональных пейджер-часов для официантов и кухонного передатчика повара.

Останнє особливо зручно для взаємодії офіціантів з кухнею. Коли страва готова, кухар набирає номер пейджера відповідного офіціанта і той приходить за замовленням. Скорочуються втрати часу, яке офіціант витрачає, бігаючи на кухню. А кухарям не доводиться відволікатися на питання офіціантів.

Система виклику офіціанта RECS – універсальний інструмент ефективної організації роботи з обслуговування клієнтів. Завдяки їй можна відточити до досконалості всі складові сервісу.

 

Інші новини