Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
Мапа

Багатофункціональні кнопки виклику офіціанта в ресторані «5 камінів»

Багатофункціональні кнопки виклику офіціанта в ресторані «5 камінів»

Закарпатські курорти завжди славляться високим рівнем обслуговування. Тому багато з них вже давно працюють із системою виклику персоналу RECS. У ресторані нових апартаментів «5 камінів» в смт. Ясіня на столиках встановлені пятикнопочные пристрою виклику офіціанта R-305 black.
 
Ця універсальна конструкція поєднує в собі кнопки виклику персоналу з різними функціями з підставкою-холдером для розміщення реклами або меню. Спочатку виробником задані наступні функції кнопок: Order – Замовлення, Дрінк – Напій, Service – Виклик, Bill – Рахунок, Cancel – Скасувати.

Пристрій виклику офіціанта R-305 black в ресторані

Фото. Банкетний зал і пристрій виклику офіціанта R-305 black. Функції кнопок виклику можна змінювати в залежності від необхідності. Сигнали з різних кнопок можуть надходити на різні пейджер-годинник – офіціанта, бармена, кальянщика

В залежності від специфіки ресторану або окремого замовлення можуть прописуватися різні функції кнопок. Наприклад, на фото представлено варіант, обраний однією з кальянних.

У деяких ресторанах двох кнопок присвоюються функції «Коктейль» та «Сигарети». Тоді сигнал з цих кнопок надходить не на пейджер-годинник офіціанта, а барменові.

Але повернемося до «5 камінів». Тут сигнали з усіх кнопок надходять на приймач викликів R-632 RECS, розташований на стійці адміністратора. В його функції входить координація роботи персоналу.

На табло приемника администратор видит, с какого именно столика поступил сигнал и какая функция выбрана клиентом. Если, например, «Напиток», то к столику целесообразно направить бармена. А если «Счет», то необходимо сделать полный расчет заказа и отнести чек.

В планах заведения расширение системы вызова персонала – приобретение персональных пейджер-часов для официантов и кухонного передатчика повара.

Останнє особливо зручно для взаємодії офіціантів з кухнею. Коли страва готова, кухар набирає номер пейджера відповідного офіціанта і той приходить за замовленням. Скорочуються втрати часу, яке офіціант витрачає, бігаючи на кухню. А кухарям не доводиться відволікатися на питання офіціантів.

Система виклику офіціанта RECS – універсальний інструмент ефективної організації роботи з обслуговування клієнтів. Завдяки їй можна відточити до досконалості всі складові сервісу.

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner