Для підвищення рівня обслуговування клієнтів окремі види банківських послуг краще надавати не в загальному залі, а в окремій кімнаті. У Креді Агріколь банку обладнали таку кімнату для роботи з клієнтами по депозитах і інших послуг.
Звичайно, поки клієнтів немає, менеджер не повинен сумувати в цій кімнаті в очікуванні відвідувача. Клієнт, зайшовши в порожню кімнату, натискає кнопку виклику персоналу. Сигнал з кнопки надходить на пейджер-годинник співробітника, і він тут же приходить до клієнта.
Така система роботи цілком виправдала себе. І банк обладнав ще одну приватну кімнату, замовивши у нас другий комплект обладнання. Сувора і зручна кнопка виклику R-105 приклеюється до столу подвійним скотчем. Заходячи в кімнату, клієнт натискає на неї і чекає менеджера.
Фото. Стильні білі пейджер-годинник і кнопка виклику персоналу відповідають фірмовому стилю банку
Пейджер-годинник для співробітника – полюбилася багатьом нова модель R-02 з вбудованим акумулятором і вдосконаленим програмним забезпеченням. Пейджери обрані білого кольору. Разом з білою кнопкою виклику персоналу система прекрасно вписується у фірмовий стиль банківської установи.
У деяких банках систему виклику персоналу застосовують у депозитарії, де знаходяться індивідуальні банківські сейфи клієнтів. Кнопка виклику персоналу знаходиться в кімнаті, де клієнт працює зі своїм сейфом. По завершенню роботи він затискає на кнопку, викликаючи співробітника, який прибирає сейф у сховище і проводжає клієнта.
Система виклику персоналу допомагає раціональної організації роботи персоналу і підвищення зручності клієнтів.