Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа

Система виклику персоналу для приватного обслуговування в банку

Система виклику персоналу для приватного обслуговування в банку

Для підвищення рівня обслуговування клієнтів окремі види банківських послуг краще надавати не в загальному залі, а в окремій кімнаті. У Креді Агріколь банку обладнали таку кімнату для роботи з клієнтами по депозитах і інших послуг.

Звичайно, поки клієнтів немає, менеджер не повинен сумувати в цій кімнаті в очікуванні відвідувача. Клієнт, зайшовши в порожню кімнату, натискає кнопку виклику персоналу. Сигнал з кнопки надходить на пейджер-годинник співробітника, і він тут же приходить до клієнта.

Така система роботи цілком виправдала себе. І банк обладнав ще одну приватну кімнату, замовивши у нас другий комплект обладнання. Сувора і зручна кнопка виклику R-105 приклеюється до столу подвійним скотчем. Заходячи в кімнату, клієнт натискає на неї і чекає менеджера.

Пейджер R-02 і кнопка R-105
Фото. Стильні білі пейджер-годинник і кнопка виклику персоналу відповідають фірмовому стилю банку

Пейджер-годинник для співробітника – полюбилася багатьом нова модель R-02 з вбудованим акумулятором і вдосконаленим програмним забезпеченням. Пейджери обрані білого кольору. Разом з білою кнопкою виклику персоналу система прекрасно вписується у фірмовий стиль банківської установи.

У деяких банках систему виклику персоналу застосовують у депозитарії, де знаходяться індивідуальні банківські сейфи клієнтів. Кнопка виклику персоналу знаходиться в кімнаті, де клієнт працює зі своїм сейфом. По завершенню роботи він затискає на кнопку, викликаючи співробітника, який прибирає сейф у сховище і проводжає клієнта.

Система виклику персоналу допомагає раціональної організації роботи персоналу і підвищення зручності клієнтів.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner