Лофт-бар «Сова» завжди було одним з улюблених місць відпочинку жителів Житомира. Це заклад отримав друге дихання, коли до затишній атмосфері з приголомшливою кухнею від неабиякого шеф-кухаря додалося ще одне зручність для гостей – система виклику офіціанта RECS.
Керівництво закладу вирішило не обмежуватися звичайною кнопкою виклику офіціанта, а замовити пятикнопочное пристрій виклику персоналу R-305 з різними функціями: "Order" - Замовлення, "Drink" - Напій, "Service"- Виклик, "Bill" - Рахунок, "Cancel" – Скасувати. Сигнал з пристрою виклику персоналу надходить на пейджер-годинник офіціанта R-02W. Офіціант бачить мету виклику, наприклад, «рахунок» і відразу ж його приносить.
Функціональної родзинкою моделі R-305 є вертикальний холдер для меню або реклами. Вся конструкція виглядає дуже оригінально і зручна у використанні.
На цьому фото – старий рекламний холдер, який, до речі, постійно падав.
А на цьому фото – пятикнопочное пристрій R-305 з холдером для реклами.
Відчуйте різницю, оцініть зручність!!
При необхідності можна змінити функціональне призначення деяких або всіх кнопок, наприклад, на «Кальян», «Пиво», «Сигарети» і т. п.
Варто відзначити, що для роботи в парі з такими нестандартними змінюють функції кнопками краще застосовувати пейджери-годинник типу R-01 WhiteBlack Watch Caller або R-02 WhiteBlack Watch Pager з багатофункціональним російськомовним меню.
Майже півроку роботи з системою виклику офіціанта RECS показали явні переваги цього інструменту для підвищення клієнтопотік і суми середнього чека.