Взаємодія офіціантів і кухні завжди було найбільш вузьким місцем в організації обслуговування клієнтів ресторанів. Офіціантам доводилося по кілька разів забігати на кухню, дізнаватися, чи не готовий замовлення. Кухарів це відволікало від роботи і дратувало, як і нескінченні дзвінки на мобільний з тим же питанням. Якщо офіціант довго не заходив, готову страву могло охолонути, що викликало заслужене невдоволення відвідувачів. Система виклику персоналу RECS нівелювала цю проблему.
Фото. Багатофункціональна кнопка виклику офіціанта в стильному білому корпусі з холдером замінила нестійкі підставки під меню і рекламу
У сімейному ресторані «Клумба» в Одесі на кухні встановлено кухонний передавач кухаря R-910. Коли страва готова, кухар набирає номер пейджера-годин офіціанта, обслуговуючого замовлення, і той відразу ж приходить за ним.
Через пейджер-годинник офіціанти отримують і дзвінків від клієнтів. Кнопки виклику офіціанта встановлені на столах. Це чотирьох-кнопкове пристрій виклику персоналу R-304 white, поєднане з холдером для меню або реклами.
У нижній частині флаєра, розміщеного в холдере, зазвичай вказують переклад функцій на українську або російську мову або назви нових функцій у відповідності зі специфікою закладу – КАЛЬЯН, ПИВО, ВОДА і тп.
Для зручності обслуговування клієнтів сигнали з окремих кнопок можуть надходити на пейджер-годинник різних співробітників, наприклад, бармена або кальянщика. Це допомагає розвантажити офіціанта і безпосередньо пов'язувати замовника з відповідним фахівцем.
Офіціанти «Клумби» носять на руці пейджер-годинник R-02, чоловіки – чорні, а жінки – білі.
Для контролю роботи персоналу сигнали з усіх викличних пристроїв надходять також на приймач викликів, встановлений на робочому місці адміністратора. Таким чином зручно координувати роботу офіціантів у разі великого напливу відвідувачів і стежити за своєчасним обслуговуванням викликів. Останнє особливо важливо для підтримки іміджу закладу та підвищення його привабливості для клієнтів.