Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа

В одеській «Клумбі» система виклику офіціанта RECS вирішила питання взаємодії офіціантів і кухарів

В одеській «Клумбі» система виклику офіціанта RECS вирішила питання взаємодії офіціантів і кухарів

Взаємодія офіціантів і кухні завжди було найбільш вузьким місцем в організації обслуговування клієнтів ресторанів. Офіціантам доводилося по кілька разів забігати на кухню, дізнаватися, чи не готовий замовлення. Кухарів це відволікало від роботи і дратувало, як і нескінченні дзвінки на мобільний з тим же питанням. Якщо офіціант довго не заходив, готову страву могло охолонути, що викликало заслужене невдоволення відвідувачів. Система виклику персоналу RECS нівелювала цю проблему.

Кнопка виклику персоналу R - 304

Фото. Багатофункціональна кнопка виклику офіціанта в стильному білому корпусі з холдером замінила нестійкі підставки під меню і рекламу

У сімейному ресторані «Клумба» в Одесі на кухні встановлено кухонний передавач кухаря R-910. Коли страва готова, кухар набирає номер пейджера-годин офіціанта, обслуговуючого замовлення, і той відразу ж приходить за ним.

Через пейджер-годинник офіціанти отримують і дзвінків від клієнтів. Кнопки виклику офіціанта встановлені на столах. Це чотирьох-кнопкове пристрій виклику персоналу R-304 white, поєднане з холдером для меню або реклами.

У нижній частині флаєра, розміщеного в холдере, зазвичай вказують переклад функцій на українську або російську мову або назви нових функцій у відповідності зі специфікою закладу – КАЛЬЯН, ПИВО, ВОДА і тп.

Для зручності обслуговування клієнтів сигнали з окремих кнопок можуть надходити на пейджер-годинник різних співробітників, наприклад, бармена або кальянщика. Це допомагає розвантажити офіціанта і безпосередньо пов'язувати замовника з відповідним фахівцем.

Офіціанти «Клумби» носять на руці пейджер-годинник R-02, чоловіки – чорні, а жінки – білі.

Для контролю роботи персоналу сигнали з усіх викличних пристроїв надходять також на приймач викликів, встановлений на робочому місці адміністратора. Таким чином зручно координувати роботу офіціантів у разі великого напливу відвідувачів і стежити за своєчасним обслуговуванням викликів. Останнє особливо важливо для підтримки іміджу закладу та підвищення його привабливості для клієнтів.

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner