Продавець Системы вызова официанта и персонала RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
21 відгук
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
УкраинаКиївУкраїна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408
+380676230980
(Водафоне)
+380504228343
(Водафоне)
Мапа

В одеській «Клумбі» система виклику офіціанта RECS вирішила питання взаємодії офіціантів і кухарів

В одеській «Клумбі» система виклику офіціанта RECS вирішила питання взаємодії офіціантів і кухарів

Комунікація між відвідувачами ресторану та офіціантами, а також співробітників між собою налагоджується за допомогою передавальних і приймаючих пристроїв системи виклику персоналу

Взаємодія офіціантів і кухні завжди було найбільш вузьким місцем в організації обслуговування клієнтів ресторанів. Офіціантам доводилося по кілька разів забігати на кухню, дізнаватися, чи не готовий замовлення. Кухарів це відволікало від роботи і дратувало, як і нескінченні дзвінки на мобільний з тим же питанням. Якщо офіціант довго не заходив, готову страву могло охолонути, що викликало заслужене невдоволення відвідувачів. Система виклику персоналу RECS нівелювала цю проблему.

Кнопка виклику персоналу R - 304

Фото. Багатофункціональна кнопка виклику офіціанта в стильному білому корпусі з холдером замінила нестійкі підставки під меню і рекламу

У сімейному ресторані «Клумба» в Одесі на кухні встановлено кухонний передавач кухаря R-910. Коли страва готова, кухар набирає номер пейджера-годин офіціанта, обслуговуючого замовлення, і той відразу ж приходить за ним.

Через пейджер-годинник офіціанти отримують і дзвінків від клієнтів. Кнопки виклику офіціанта встановлені на столах. Це чотирьох-кнопкове пристрій виклику персоналу R-304 white, поєднане з холдером для меню або реклами.

У нижній частині флаєра, розміщеного в холдере, зазвичай вказують переклад функцій на українську або російську мову або назви нових функцій у відповідності зі специфікою закладу – КАЛЬЯН, ПИВО, ВОДА і тп.

Для зручності обслуговування клієнтів сигнали з окремих кнопок можуть надходити на пейджер-годинник різних співробітників, наприклад, бармена або кальянщика. Це допомагає розвантажити офіціанта і безпосередньо пов'язувати замовника з відповідним фахівцем.

Офіціанти «Клумби» носять на руці пейджер-годинник R-02, чоловіки – чорні, а жінки – білі.

Для контролю роботи персоналу сигнали з усіх викличних пристроїв надходять також на приймач викликів, встановлений на робочому місці адміністратора. Таким чином зручно координувати роботу офіціантів у разі великого напливу відвідувачів і стежити за своєчасним обслуговуванням викликів. Останнє особливо важливо для підтримки іміджу закладу та підвищення його привабливості для клієнтів.

 

Інші новини