Навіщо керівникам державної установи система виклику офіціанта?
Робочий день чиновника високого рангу складається з потоку аудієнцій, вирішення маси питань, нарад. А протягом дня потрібно випити чаю, а також перекусити. Крім цього слід запропонувати напої відвідувачам. Найзручніший варіант – викликати офіціанта.
В одній з держустанов Києва вирішили встановити кнопки виклику офіціанта в кабінеті керівника і в кімнаті нарад. Вибрали стильну модель R-600 Crystal RECS USA – чорного і сріблястого кольорів. При необхідності керівник натискає на кнопку, приходить офіціант і він замовляє йому напої та їжу. Нерідко під час тривалих нарад, щоб не переривати вирішення питань, учасникам пропонують не тільки воду і чай-каву, але і перекусити.
Фото. Одна з кнопок виклику офіціанта встановлена в залі проведення нарад
Сигнал з кнопок надходить на приймач викликів НСМ-632 RECS USA, розташований на кухні на цьому ж поверсі. Працівники кухні отримують сигнал, і офіціант тут же йде на виклик.
Така система обслуговування керівника і проведених ним заходів дуже зручна. Помічник керівника не відволікається на кухонно-побутові питання, а зосереджується тільки на роботі.
Система виклику офіціанта / персоналу RECS знаходить саме широке застосування в офісах і держустановах.