Продавець Системы вызова официанта и персонала RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
21 відгук
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
УкраинаКиївУкраїна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408
+380676230980
(Водафоне)
+380504228343
(Водафоне)
Мапа

«Старий млин» – музейна ресторація з системою виклику офіціанта RECS

«Старий млин» – музейна ресторація з системою виклику офіціанта RECS

Дерев'яні дзвіночки – кнопки виклику офіціанта, які гармонійно доповнили інтер'єр ресторану-музею в Тернополі в стилі Гауді

Системою виклику офіціанта RECS тернополян вже давно не здивуєш. Тут її переваги пізнали одними з перших в Україні. Наш давній і добрий клієнт – автентичний ресторан-музей «Старий млин» регулярно розширює її застосування.

Звичайно ж, під стиль закладу були обрані кнопки виклику офіціанта R-150 у вигляді оригінальних дерев'яних дзвіночків. Так-так, корпус дійсно виточений з натурального дерева. Кнопочка розташована на куполі дзвіночка і при натисканні на неї загоряється червона світлодіодна лампочка. На стійці адміністратора розміщений приймач викликів R-200, на який надходять радіосигнали з кнопок.


 Кнопка виклику R-150


Фото. Легендарні кнопки виклику «дзвіночки» в інтер'єрі автентичної музейної ресторації

Нещодавно у зв'язку з розширенням закладу докупили ще 17 кнопок виклику, за традицією таких же дерев'яних дзвіночків. А от приймач викликів вибрали R-1350. На екран приймача одночасно виводиться номери трьох кнопок виклику. У пам'яті зберігається 15 останніх викликів, що дозволяє контролювати оперативність обслуговування клієнтів.

Багато закладу віддають перевагу саме таку комплектацію системи виклику персоналу – кнопки і приймач викликів, коли всі сигнали приймає адміністратор і координує роботу офіціантів, направляючи їх до столиків відвідувачів. В цьому випадку якість обслуговування практично не залежить від моторності і відповідальності персоналу – все знаходиться в одних руках адміністратора. І тут це відмінно працює!

Саме якість сервісу – перше, що запам'ятовується відвідувачам. І, звичайно ж, оригінальні страви з дров'яної печі (пьеце) та інші вишукування тутешньої кухні. Але, як ми знаємо, навіть сама вишукана кухня не утримає престиж ресторану при неуважному обслуговуванні, нестерпному очікуванні, відсутності в потрібний момент офіціанта. Система виклику офіціанта RECS нівелює всі ці мінуси, допомагаючи підняти сервіс до найвищих стандартів.

 

Інші новини