Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа

«Старий млин» – музейна ресторація з системою виклику офіціанта RECS

«Старий млин» – музейна ресторація з системою виклику офіціанта RECS

Системою виклику офіціанта RECS тернополян вже давно не здивуєш. Тут її переваги пізнали одними з перших в Україні. Наш давній і добрий клієнт – автентичний ресторан-музей «Старий млин» регулярно розширює її застосування.

Звичайно ж, під стиль закладу були обрані кнопки виклику офіціанта R-150 у вигляді оригінальних дерев'яних дзвіночків. Так-так, корпус дійсно виточений з натурального дерева. Кнопочка розташована на куполі дзвіночка і при натисканні на неї загоряється червона світлодіодна лампочка. На стійці адміністратора розміщений приймач викликів R-200, на який надходять радіосигнали з кнопок.


 Кнопка виклику R-150


Фото. Легендарні кнопки виклику «дзвіночки» в інтер'єрі автентичної музейної ресторації

Нещодавно у зв'язку з розширенням закладу докупили ще 17 кнопок виклику, за традицією таких же дерев'яних дзвіночків. А от приймач викликів вибрали R-1350. На екран приймача одночасно виводиться номери трьох кнопок виклику. У пам'яті зберігається 15 останніх викликів, що дозволяє контролювати оперативність обслуговування клієнтів.

Багато закладу віддають перевагу саме таку комплектацію системи виклику персоналу – кнопки і приймач викликів, коли всі сигнали приймає адміністратор і координує роботу офіціантів, направляючи їх до столиків відвідувачів. В цьому випадку якість обслуговування практично не залежить від моторності і відповідальності персоналу – все знаходиться в одних руках адміністратора. І тут це відмінно працює!

Саме якість сервісу – перше, що запам'ятовується відвідувачам. І, звичайно ж, оригінальні страви з дров'яної печі (пьеце) та інші вишукування тутешньої кухні. Але, як ми знаємо, навіть сама вишукана кухня не утримає престиж ресторану при неуважному обслуговуванні, нестерпному очікуванні, відсутності в потрібний момент офіціанта. Система виклику офіціанта RECS нівелює всі ці мінуси, допомагаючи підняти сервіс до найвищих стандартів.

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner