Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
Україна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380 (66) 463-72-99
+380 (50) 422-29-30

Кнопки виклику персоналу в басейні

Кнопки виклику персоналу в басейні

В одному з басейнів в Київській області вирішили удосконалити роботу з клієнтами, які займаються самостійно без тренера. Нерідко під час заняття у людини може виникнути запитання чи потребу у допомозі спеціаліста. Він змушений вийти з басейну і знайти чергового тренера. Тепер на бортах басейну розмістили кнопки виклику персоналу, натиснувши на які, клієнти можуть викликати тренера та вирішити питання, не виходячи з води.

Звичайно, не будь-які кнопки підходять для цієї мети. Пристрої заливаються выплескиваемой водою, плавці натискають на кнопки мокрими руками. Потрібна була тільки водонепроникна модель. І така в нас є! Це кнопка виклику персоналу R-300. Герметичний корпус кнопки не допускає потрапляння води всередину пристрою. Для басейну вибрали кнопки з блакитним оформленням.

Кнопка виклику персоналу R-300 в басейні

Фото. На бортах басейну встановили водонепроникні кнопки для виклику тренера

Тренери носять на руці пейджер-годинник. Модель R-02 полюбилася багатьом завдяки полегшеним корпусом і простому програмного забезпечення.

Використання системи виклику персоналу RECS у фітнес-клубах, басейнах та інших подібних закладах, де клієнтам може знадобитися допомога або консультація кваліфікованих фахівців, є демонстрацією лояльності, проявом уваги до проблем відвідувачів. А це підвищує довіри до закладу, робить його більш привабливим і популярним.

 

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner