Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа

Кнопки виклику персоналу в басейні

Кнопки виклику персоналу в басейні

В одному з басейнів в Київській області вирішили удосконалити роботу з клієнтами, які займаються самостійно без тренера. Нерідко під час заняття у людини може виникнути запитання чи потребу у допомозі спеціаліста. Він змушений вийти з басейну і знайти чергового тренера. Тепер на бортах басейну розмістили кнопки виклику персоналу, натиснувши на які, клієнти можуть викликати тренера та вирішити питання, не виходячи з води.

Звичайно, не будь-які кнопки підходять для цієї мети. Пристрої заливаються выплескиваемой водою, плавці натискають на кнопки мокрими руками. Потрібна була тільки водонепроникна модель. І така в нас є! Це кнопка виклику персоналу R-300. Герметичний корпус кнопки не допускає потрапляння води всередину пристрою. Для басейну вибрали кнопки з блакитним оформленням.

Кнопка виклику персоналу R-300 в басейні

Фото. На бортах басейну встановили водонепроникні кнопки для виклику тренера

Тренери носять на руці пейджер-годинник. Модель R-02 полюбилася багатьом завдяки полегшеним корпусом і простому програмного забезпечення.

Використання системи виклику персоналу RECS у фітнес-клубах, басейнах та інших подібних закладах, де клієнтам може знадобитися допомога або консультація кваліфікованих фахівців, є демонстрацією лояльності, проявом уваги до проблем відвідувачів. А це підвищує довіри до закладу, робить його більш привабливим і популярним.

 

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner