В одному з басейнів в Київській області вирішили удосконалити роботу з клієнтами, які займаються самостійно без тренера. Нерідко під час заняття у людини може виникнути запитання чи потребу у допомозі спеціаліста. Він змушений вийти з басейну і знайти чергового тренера. Тепер на бортах басейну розмістили кнопки виклику персоналу, натиснувши на які, клієнти можуть викликати тренера та вирішити питання, не виходячи з води.
Звичайно, не будь-які кнопки підходять для цієї мети. Пристрої заливаються выплескиваемой водою, плавці натискають на кнопки мокрими руками. Потрібна була тільки водонепроникна модель. І така в нас є! Це кнопка виклику персоналу R-300. Герметичний корпус кнопки не допускає потрапляння води всередину пристрою. Для басейну вибрали кнопки з блакитним оформленням.
Фото. На бортах басейну встановили водонепроникні кнопки для виклику тренера
Тренери носять на руці пейджер-годинник. Модель R-02 полюбилася багатьом завдяки полегшеним корпусом і простому програмного забезпечення.
Використання системи виклику персоналу RECS у фітнес-клубах, басейнах та інших подібних закладах, де клієнтам може знадобитися допомога або консультація кваліфікованих фахівців, є демонстрацією лояльності, проявом уваги до проблем відвідувачів. А це підвищує довіри до закладу, робить його більш привабливим і популярним.