Продавець Системы вызова официанта и персонала RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
21 відгук
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
УкраинаКиївУкраїна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408
+380676230980
(Водафоне)
+380504228343
(Водафоне)
Мапа

«Beer манія» розширює систему виклику офіціанта RECS

«Beer манія» розширює систему виклику офіціанта RECS

Сигнали з кнопок виклику надходять тепер не тільки на пейджер-годинник адміністратора, але і офіціантам

У розпал літнього сезону система виклику офіціанта RECS почала працювати в пабі «Beer манія» в Краматорську. У залі були встановлені четырехкнопочные пристрою виклику офіціанта R-304 White, а на літньому майданчику – кнопки виклику персоналу HCM-1000 Сһеггу. З настанням холодів потік в заклад не зменшився.

У багатофункціональних кнопок виклику закладені стандартні функції для кожної кнопки. Для пристрою R-304 White це: CALL – виклик, CANCEL – скасувати, PAY– оплата, ORDER – замовлення. Функції можна змінювати у відповідності зі специфікою закладу. Нові функції зручно прописати в нижній частині холдера. Звичайно ж, в пабі однією з функцій обов'язково буде пиво!
 

Пристрої виклику офіціанта R-304 White

Фото 1. У пабі функція однієї з кнопок пристрій R-304 White присвячується, звичайно ж, ПИВА!

Спочатку планувалося, що сигнали з усіх кнопок виклику будуть надходити на перйджер-годинник адміністратора, в завдання якого входить направляти за викликами вільного офіціанта. Але в процесі роботи стало зрозуміло, що доцільніше, щоб виклику зі столів надходили безпосередньо закріплених за ними офіціантів. Тому було прийнято рішення докупити пейджер-годинник офіціанта тієї ж моделі R-02B.

Тепер весь потік викликів і раніше надходить адміністратора, а офіціант отримує виклику зі столів, які він обслуговує. Це набагато зручніше. Офіціант бачить виклик і тут же на нього реагує. Адміністратор стежить за оперативністю обслуговування викликів, а в разі великого завантаження офіціанта вирішує, кого з персоналу залучити на допомогу.

Систему виклику персоналу RECS можна постійно удосконалювати і розширювати по мірі розвитку бізнесу, підвищення кваліфікації персоналу, відкриття нових напрямків. Головне, що її застосування сприяє підвищенню стандартів обслуговування, що тягне за собою збільшення потоку відвідувачів, а значить і доходів закладу.

 

Інші новини