Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
Мапа

«Beer манія» розширює систему виклику офіціанта RECS

«Beer манія» розширює систему виклику офіціанта RECS

У розпал літнього сезону система виклику офіціанта RECS почала працювати в пабі «Beer манія» в Краматорську. У залі були встановлені четырехкнопочные пристрою виклику офіціанта R-304 White, а на літньому майданчику – кнопки виклику персоналу HCM-1000 Сһеггу. З настанням холодів потік в заклад не зменшився.

У багатофункціональних кнопок виклику закладені стандартні функції для кожної кнопки. Для пристрою R-304 White це: CALL – виклик, CANCEL – скасувати, PAY– оплата, ORDER – замовлення. Функції можна змінювати у відповідності зі специфікою закладу. Нові функції зручно прописати в нижній частині холдера. Звичайно ж, в пабі однією з функцій обов'язково буде пиво!
 

Пристрої виклику офіціанта R-304 White

Фото 1. У пабі функція однієї з кнопок пристрій R-304 White присвячується, звичайно ж, ПИВА!

Спочатку планувалося, що сигнали з усіх кнопок виклику будуть надходити на перйджер-годинник адміністратора, в завдання якого входить направляти за викликами вільного офіціанта. Але в процесі роботи стало зрозуміло, що доцільніше, щоб виклику зі столів надходили безпосередньо закріплених за ними офіціантів. Тому було прийнято рішення докупити пейджер-годинник офіціанта тієї ж моделі R-02B.

Тепер весь потік викликів і раніше надходить адміністратора, а офіціант отримує виклику зі столів, які він обслуговує. Це набагато зручніше. Офіціант бачить виклик і тут же на нього реагує. Адміністратор стежить за оперативністю обслуговування викликів, а в разі великого завантаження офіціанта вирішує, кого з персоналу залучити на допомогу.

Систему виклику персоналу RECS можна постійно удосконалювати і розширювати по мірі розвитку бізнесу, підвищення кваліфікації персоналу, відкриття нових напрямків. Головне, що її застосування сприяє підвищенню стандартів обслуговування, що тягне за собою збільшення потоку відвідувачів, а значить і доходів закладу.

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner