Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
Україна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380 (66) 463-72-99
+380 (50) 422-29-30

Улюблений киянами пивний ресторан оновив систему виклику офіціанта RECS

Улюблений киянами пивний ресторан оновив систему виклику офіціанта RECS

Відомий у Києві і улюблений багатьма ресторан «Солом'янська броварня» оновлює систему виклику офіціанта. Кілька років, для взаємодії кухарів з офіціантами, тут використовувалися кухонні передавачі R-500 c пейджерами-кліпсами RT-950. Морально застарілу систему було вирішено оновити.

У ресторані два зали розташовані на першому і другому поверхах. А кухня – у підвальному приміщенні. Обслуговування клієнтів організовано таким чином, що кожен офіціант закріплений за кількома столиками і постійно перебуває на виду у клієнтів. У будь-який момент гість може покликати свого офіціанта і зробити замовлення.

Офіціанти виходять із зали тільки для того, щоб спуститися на кухню і готовий забрати замовлення. Тому дуже важливо, щоб вони отримували сигнал про готовність страви і не витрачали час даремно. Так що система виклику персоналу тут відіграє важливу організаційну роль.

На кухні встановлені два передавача кухаря R-910 RECS в гарячому і холодному цеху. Коли страва готова, кухар набирає номер пейджер-годин офіціанта, який зробив замовлення.

Передавач кухаря R-910 RECS

Фото. Замовлення готовий. Кухар на кухонному передавачі набирає номер пейджер-годин офіціанта

У кожного офіціанта на руці пейджер-годинник R-02 RECS Як тільки на нього надходить сигнал з одного з кухонних передавачів, офіціант відразу ж спускається на кухню в гарячий або холодний цех і забирає своє замовлення. Таким чином, він іде з залу максимум на 5 хвилин і клієнтам не доводиться його чекати.


 Пейджер-годинник R-02 RECS

Фото. Офіціант отримала на пейджер-годинник сигнал від кухаря про готовність замовленого блюда

Щоб уникнути перешкод у проходженні сигналу між кухнею і другим поверхом, встановлений підсилювач-ретранслятор НСМ-35.

Особливість «Солом'янської броварні» – великий штат офіціантів, які забезпечують постійну увагу гостям. Ситуація, коли гостеві доводиться чекати, ловити або шукати офіціанта, тут виключена. А оперативна взаємодія офіціанта з кухнею забезпечує система виклику персоналу. Завдяки їй не буває випадків, щоб клієнтові подали остигле блюдо, яке надто довго простояла на кухні.

Система виклику офіціанта RECS в комплектації оптимальною для організації ефективної роботи закладу, дозволяє значно підвищити стандарти обслуговування, що призводить до підвищення рейтингу ресторану, збільшення потоку клієнтів і прибутку.

 

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner