Продавець Системы вызова официанта и персонала RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
21 відгук
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
УкраинаКиївУкраїна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408
+380676230980
(Водафоне)
+380504228343
(Водафоне)
Мапа

Система виклику персоналу в лікарні не тільки комфорт, але і безпека

Система виклику персоналу в лікарні не тільки комфорт, але і безпека

При виборі клініки для пацієнтів та їх родичів істотним фактором є наявність в палаті кнопки виклику персоналу

У новому відділенні однієї з одеських клінік встановлена система виклику персоналу.

У відділенні 4 палати по 3 ліжка. На спинці кожної ліжка приклеєна кнопка виклику персоналу R-103. Кнопка встановлена таким чином, щоб лежачому хворому було зручно в будь-який момент її натиснути.

Радіосигнали з кнопок виклику надходять на приймач викликів HCM-632, розташований на посту чергової медсестри, а також на пейджер-годинник R-02 W палатного або чергового лікаря. На екран приймача і пейджер-годин виводяться цифри з номером палати та ліжко-місця.

Кнопка виклику персоналу R-103 в лікарні

Фото. Кнопка виклику персоналу закріплюється на спинці ліжка таким чином, щоб ослабленому малорухомому людині в будь-який момент було зручно на неї натиснути

Отримавши сигнал виклику, чергова медсестра йде до пацієнта або надсилає палатну медичну сестру. Якщо людині потрібна якась побутова допомога або в проведенні гігієнічних процедур, то до нього направляють санітарку. А якщо його стан вимагає втручання лікаря, то медсестра з тієї ж кнопки біля ліжка посилає повторний сигнал. Для лікаря отримання другого сигналу з однієї кнопки означає, що хворому потрібна його допомога, і він поспішає в палату.

Такий формат роботи системи виклику персоналу застосовують у багатьох медичних установах. Він простий і відмінно спрацьовує. Пацієнтам пояснюють, в яких ситуаціях вони можуть і повинні скористатися кнопкою виклику. Головне, вчасно натиснути на кнопку в разі погіршення самопочуття, появи нових симптомів, а також, помітивши, що сусіду по палаті стало гірше.

Можливість в будь-який момент, особливо вночі, покликати на допомогу вселяє в пацієнта впевненість і спокій. Чимало випадків, коли саме своєчасна допомога при різкому погіршенні стану рятувала людині здоров'я і навіть життя.

Відмічено, що наявність у клініці системи виклику персоналу часто є одним із значущих факторів при виборі пацієнтами та їх родичами медичного закладу для проведення лікування. Це показник не тільки комфорту, а й безпеки для пацієнтів, особливо важких.

 

Інші новини