У новому відділенні однієї з одеських клінік встановлена система виклику персоналу.
У відділенні 4 палати по 3 ліжка. На спинці кожної ліжка приклеєна кнопка виклику персоналу R-103. Кнопка встановлена таким чином, щоб лежачому хворому було зручно в будь-який момент її натиснути.
Радіосигнали з кнопок виклику надходять на приймач викликів HCM-632, розташований на посту чергової медсестри, а також на пейджер-годинник R-02 W палатного або чергового лікаря. На екран приймача і пейджер-годин виводяться цифри з номером палати та ліжко-місця.
Фото. Кнопка виклику персоналу закріплюється на спинці ліжка таким чином, щоб ослабленому малорухомому людині в будь-який момент було зручно на неї натиснути
Отримавши сигнал виклику, чергова медсестра йде до пацієнта або надсилає палатну медичну сестру. Якщо людині потрібна якась побутова допомога або в проведенні гігієнічних процедур, то до нього направляють санітарку. А якщо його стан вимагає втручання лікаря, то медсестра з тієї ж кнопки біля ліжка посилає повторний сигнал. Для лікаря отримання другого сигналу з однієї кнопки означає, що хворому потрібна його допомога, і він поспішає в палату.
Такий формат роботи системи виклику персоналу застосовують у багатьох медичних установах. Він простий і відмінно спрацьовує. Пацієнтам пояснюють, в яких ситуаціях вони можуть і повинні скористатися кнопкою виклику. Головне, вчасно натиснути на кнопку в разі погіршення самопочуття, появи нових симптомів, а також, помітивши, що сусіду по палаті стало гірше.
Можливість в будь-який момент, особливо вночі, покликати на допомогу вселяє в пацієнта впевненість і спокій. Чимало випадків, коли саме своєчасна допомога при різкому погіршенні стану рятувала людині здоров'я і навіть життя.
Відмічено, що наявність у клініці системи виклику персоналу часто є одним із значущих факторів при виборі пацієнтами та їх родичами медичного закладу для проведення лікування. Це показник не тільки комфорту, а й безпеки для пацієнтів, особливо важких.