Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа

Система виклику персоналу в лікарні не тільки комфорт, але і безпека

Система виклику персоналу в лікарні не тільки комфорт, але і безпека

У новому відділенні однієї з одеських клінік встановлена система виклику персоналу.

У відділенні 4 палати по 3 ліжка. На спинці кожної ліжка приклеєна кнопка виклику персоналу R-103. Кнопка встановлена таким чином, щоб лежачому хворому було зручно в будь-який момент її натиснути.

Радіосигнали з кнопок виклику надходять на приймач викликів HCM-632, розташований на посту чергової медсестри, а також на пейджер-годинник R-02 W палатного або чергового лікаря. На екран приймача і пейджер-годин виводяться цифри з номером палати та ліжко-місця.

Кнопка виклику персоналу R-103 в лікарні

Фото. Кнопка виклику персоналу закріплюється на спинці ліжка таким чином, щоб ослабленому малорухомому людині в будь-який момент було зручно на неї натиснути

Отримавши сигнал виклику, чергова медсестра йде до пацієнта або надсилає палатну медичну сестру. Якщо людині потрібна якась побутова допомога або в проведенні гігієнічних процедур, то до нього направляють санітарку. А якщо його стан вимагає втручання лікаря, то медсестра з тієї ж кнопки біля ліжка посилає повторний сигнал. Для лікаря отримання другого сигналу з однієї кнопки означає, що хворому потрібна його допомога, і він поспішає в палату.

Такий формат роботи системи виклику персоналу застосовують у багатьох медичних установах. Він простий і відмінно спрацьовує. Пацієнтам пояснюють, в яких ситуаціях вони можуть і повинні скористатися кнопкою виклику. Головне, вчасно натиснути на кнопку в разі погіршення самопочуття, появи нових симптомів, а також, помітивши, що сусіду по палаті стало гірше.

Можливість в будь-який момент, особливо вночі, покликати на допомогу вселяє в пацієнта впевненість і спокій. Чимало випадків, коли саме своєчасна допомога при різкому погіршенні стану рятувала людині здоров'я і навіть життя.

Відмічено, що наявність у клініці системи виклику персоналу часто є одним із значущих факторів при виборі пацієнтами та їх родичами медичного закладу для проведення лікування. Це показник не тільки комфорту, а й безпеки для пацієнтів, особливо важких.

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner