Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
Мапа

Не забудьте поповнити систему виклику офіціанта перед новорічним ажіотажем

Не забудьте поповнити систему виклику офіціанта перед новорічним ажіотажем

Караоке-клуб «Шоколад» у Вінниці вже понад півроку працює з системою виклику офіціанта RECS. З її допомогою офіціанти отримують виклику не тільки від відвідувачів, але і від кухарів з кухні про готовність замовленого блюда.
На кухні встановлено передавач НСМ-910. Коли замовлення готовий, кухар набирає номер пейджер-годин офіціанта. Офіціантові не потрібно постійно навідуватися на кухню, щоб тільки поцікавитися готовністю замовлених страв, відволікати кухарів і витрачати свій час. Також немає ризику пропустити момент готовності, з-за чого страва може охолонути і викликати невдоволення клієнтів.
Для відвідувачів на столах встановлені кнопки виклику офіціантів R-600 B RECS. Красиві елегантні кнопки у вигляді чорного кристала закріплені на спеціальних підставках Н-12 з тримачем для меню або реклами.

Кнопка виклику офіціанта R-600B в караоке-клубі «Шоколад»  


Фото. Ефектна кнопка-чорний кристал в стильному інтер'єрі караоке-клубу «Шоколад»

Клієнтам не доводиться «виловлювати» офіціанта, відволікаючись від трапези і спілкування або навіть бігати за ним, як іноді трапляється. Досить натиснути на кнопку виклику і через пару хвилин він біля столика. Одне з головних завдань системи виклику офіціанта не допускати, щоб клієнт чекав. Він повинен насолоджуватися відпочинком, смачною їжею та приємним спілкуванням. Саме так забезпечуються високі стандарти сервісу.
Під новий рік у ресторанах додається. Тому в караоке-клубі замовили ще годинник-пейджери для офіціантів. Ту ж саму модель, зручну і улюблену персоналом, – пейджер-годинник R-02 RECS.
Система виклику офіціанта RECS це саме той інструмент, який допомагає підняти рівень сервісу до високих стандартів. Головне – це забезпечити стабільно високий рівень обслуговування, відпрацювати систему таким чином, щоб вони мінімально залежала від людського фактора. Саме це забезпечує зростання потоку клієнтів, високу популярність закладу, а значить і постійне поліпшення фінансових результатів.

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner