Караоке-клуб «Шоколад» у Вінниці вже понад півроку працює з системою виклику офіціанта RECS. З її допомогою офіціанти отримують виклику не тільки від відвідувачів, але і від кухарів з кухні про готовність замовленого блюда.
На кухні встановлено передавач НСМ-910. Коли замовлення готовий, кухар набирає номер пейджер-годин офіціанта. Офіціантові не потрібно постійно навідуватися на кухню, щоб тільки поцікавитися готовністю замовлених страв, відволікати кухарів і витрачати свій час. Також немає ризику пропустити момент готовності, з-за чого страва може охолонути і викликати невдоволення клієнтів.
Для відвідувачів на столах встановлені кнопки виклику офіціантів R-600 B RECS. Красиві елегантні кнопки у вигляді чорного кристала закріплені на спеціальних підставках Н-12 з тримачем для меню або реклами.
Фото. Ефектна кнопка-чорний кристал в стильному інтер'єрі караоке-клубу «Шоколад»
Клієнтам не доводиться «виловлювати» офіціанта, відволікаючись від трапези і спілкування або навіть бігати за ним, як іноді трапляється. Досить натиснути на кнопку виклику і через пару хвилин він біля столика. Одне з головних завдань системи виклику офіціанта не допускати, щоб клієнт чекав. Він повинен насолоджуватися відпочинком, смачною їжею та приємним спілкуванням. Саме так забезпечуються високі стандарти сервісу.
Під новий рік у ресторанах додається. Тому в караоке-клубі замовили ще годинник-пейджери для офіціантів. Ту ж саму модель, зручну і улюблену персоналом, – пейджер-годинник R-02 RECS.
Система виклику офіціанта RECS це саме той інструмент, який допомагає підняти рівень сервісу до високих стандартів. Головне – це забезпечити стабільно високий рівень обслуговування, відпрацювати систему таким чином, щоб вони мінімально залежала від людського фактора. Саме це забезпечує зростання потоку клієнтів, високу популярність закладу, а значить і постійне поліпшення фінансових результатів.