Популярні заклади New York street pizza є в багатьох містах України. Затишна атмосфера, смачна кухня і швидке обслуговування приваблюють сюди і постійних та нових клієнтів. Більшість закладів працюють з системою виклику офіціанта RECS. Найближчим часом система буде встановлена у всіх ресторанах мережі.
Багато в чому саме завдяки системі виклику офіціанта обслуговування клієнтів відбувається оперативно, гостям не доводиться довго чекати своє замовлення. Практично виключені випадки, коли відвідувачу приносять остигле блюдо.
Фото. Піца встигне дістатися до очікування клієнта гарячої, а десерт з морозива холодним завдяки кухонному передавача кухаря
На кухнях встановлені передавачі R-910. Коли страва готова, кухар набирає номер пейджер-годин офіціанта, який замовив його, і той відразу ж приходить за ним.
В офіціантів на руці пейджер-годинник R-03. Ця перевірена часом модель вже стала традиційною для мережі New York street pizza.
У багатьох закладах взаємодія офіціантів з кухарями є проблемним місцем в організації якісного сервісу. Офіціантам доводиться заглядати на кухню лише для того, щоб дізнатися, чи не готовий замовлення. Кухарів це відволікає від роботи, а деколи і нервує. А якщо офіціант вчасно не ускочить на кухню, то готову страву почне остигати і замість гарячої піци або пасти відвідувачі отримають ледь теплу.
Взаємодія офіціантів з кухнею за допомогою системи виклику персоналу повністю знімає ці проблеми. Офіціант не витрачає час на непродуктивні візити на кухню, кухарі не відволікаються від роботи, а викликають офіціанта, коли замовлення готовий. Гаряче блюдо не встигає охолонути, а холодний десерт нагрітися. Клієнти отримують своє замовлення вчасно і потрібної температури і залишаються задоволені обслуговуванням і кулінарним мистецтвом кухаря.
Система виклику офіціанта RECS дає можливість значно підвищити стандарти обслуговування відвідувачів, а значить, і підняти рейтинг свого закладу. А від цього прямо залежить його прибутковість.