Продавець Системы вызова официанта и персонала RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
21 відгук
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
УкраинаКиївУкраїна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408
+380676230980
(Водафоне)
+380504228343
(Водафоне)
Мапа

Кухонний передавач кухаря: піца не встигає охолонути, а десерт нагрітися

Кухонний передавач кухаря: піца не встигає охолонути, а десерт нагрітися

Взаємодія офіціантів і кухарів за допомогою системи виклику персоналу значно підвищує рівень обслуговування клієнтів

Популярні заклади New York street pizza є в багатьох містах України. Затишна атмосфера, смачна кухня і швидке обслуговування приваблюють сюди і постійних та нових клієнтів. Більшість закладів працюють з системою виклику офіціанта RECS. Найближчим часом система буде встановлена у всіх ресторанах мережі.

Багато в чому саме завдяки системі виклику офіціанта обслуговування клієнтів відбувається оперативно, гостям не доводиться довго чекати своє замовлення. Практично виключені випадки, коли відвідувачу приносять остигле блюдо.
 

Кухонний передавач R-910


Фото. Піца встигне дістатися до очікування клієнта гарячої, а десерт з морозива холодним завдяки кухонному передавача кухаря

На кухнях встановлені передавачі R-910. Коли страва готова, кухар набирає номер пейджер-годин офіціанта, який замовив його, і той відразу ж приходить за ним.

В офіціантів на руці пейджер-годинник R-03. Ця перевірена часом модель вже стала традиційною для мережі New York street pizza.

У багатьох закладах взаємодія офіціантів з кухарями є проблемним місцем в організації якісного сервісу. Офіціантам доводиться заглядати на кухню лише для того, щоб дізнатися, чи не готовий замовлення. Кухарів це відволікає від роботи, а деколи і нервує. А якщо офіціант вчасно не ускочить на кухню, то готову страву почне остигати і замість гарячої піци або пасти відвідувачі отримають ледь теплу.

Взаємодія офіціантів з кухнею за допомогою системи виклику персоналу повністю знімає ці проблеми. Офіціант не витрачає час на непродуктивні візити на кухню, кухарі не відволікаються від роботи, а викликають офіціанта, коли замовлення готовий. Гаряче блюдо не встигає охолонути, а холодний десерт нагрітися. Клієнти отримують своє замовлення вчасно і потрібної температури і залишаються задоволені обслуговуванням і кулінарним мистецтвом кухаря.

Система виклику офіціанта RECS дає можливість значно підвищити стандарти обслуговування відвідувачів, а значить, і підняти рейтинг свого закладу. А від цього прямо залежить його прибутковість.

 

Інші новини