Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа

Кухонний передавач кухаря: піца не встигає охолонути, а десерт нагрітися

Кухонний передавач кухаря: піца не встигає охолонути, а десерт нагрітися

Популярні заклади New York street pizza є в багатьох містах України. Затишна атмосфера, смачна кухня і швидке обслуговування приваблюють сюди і постійних та нових клієнтів. Більшість закладів працюють з системою виклику офіціанта RECS. Найближчим часом система буде встановлена у всіх ресторанах мережі.

Багато в чому саме завдяки системі виклику офіціанта обслуговування клієнтів відбувається оперативно, гостям не доводиться довго чекати своє замовлення. Практично виключені випадки, коли відвідувачу приносять остигле блюдо.
 

Кухонний передавач R-910


Фото. Піца встигне дістатися до очікування клієнта гарячої, а десерт з морозива холодним завдяки кухонному передавача кухаря

На кухнях встановлені передавачі R-910. Коли страва готова, кухар набирає номер пейджер-годин офіціанта, який замовив його, і той відразу ж приходить за ним.

В офіціантів на руці пейджер-годинник R-03. Ця перевірена часом модель вже стала традиційною для мережі New York street pizza.

У багатьох закладах взаємодія офіціантів з кухарями є проблемним місцем в організації якісного сервісу. Офіціантам доводиться заглядати на кухню лише для того, щоб дізнатися, чи не готовий замовлення. Кухарів це відволікає від роботи, а деколи і нервує. А якщо офіціант вчасно не ускочить на кухню, то готову страву почне остигати і замість гарячої піци або пасти відвідувачі отримають ледь теплу.

Взаємодія офіціантів з кухнею за допомогою системи виклику персоналу повністю знімає ці проблеми. Офіціант не витрачає час на непродуктивні візити на кухню, кухарі не відволікаються від роботи, а викликають офіціанта, коли замовлення готовий. Гаряче блюдо не встигає охолонути, а холодний десерт нагрітися. Клієнти отримують своє замовлення вчасно і потрібної температури і залишаються задоволені обслуговуванням і кулінарним мистецтвом кухаря.

Система виклику офіціанта RECS дає можливість значно підвищити стандарти обслуговування відвідувачів, а значить, і підняти рейтинг свого закладу. А від цього прямо залежить його прибутковість.

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner