Клуби комп'ютерних ігор – це місце, де можна не тільки пограти в улюблену гру (більшість це може зробити, не виходячи з дому), але й приємно провести час з друзями, влаштувати турніри. З урахуванням споживчого попиту, адміністрація клубів переходить на нові форми обслуговування. Налагодити клієнтоорієнтований сервіс допомагає система виклику персоналу / офіціанта RECS.
У Кривому Розі клуб придбав кнопки виклику персоналу HCM-350 Bell Wood. Вони встановлені в приватних кімнатах, де відвідувачі можуть пограти в самоті, удвох або зібратися компанією. Фанати віртуальних ігор приходять сюди зі своїми уболівальниками, проводять ігрові вечірки, тематичні святкування днів народження.
Фото. Під час гри відвідувач може викликати адміністратора, замовити напої та їжу
К услугам посетителей бар, где можно заказать напитки и закуски. Для вызова администратора или официанта гость нажимает на кнопку вызова. Сигнал поступает на приемник вызовов R-1100 Black, расположенный в служебном помещении.
Увидев на экране монитора вызов, администратор отправляется в комнату, откуда он поступил, и выясняет, что хотят гости – проконсультироваться по ходу игры или что-то заказать. Администратор отвечает на вопросы посетителей или передает заказ на миникухню, откуда официант приносит заказанные напитки и блюда.
Для любителів комп'ютерних ігор – це чудове місце для приємного проведення часу, спілкування у своєму колі. А адміністрація клубу при креативному підході має можливість істотно розширювати спектр послуг, тим самим значно підвищуючи привабливість закладу. Використання такого інструменту, як система виклику офіціанта / персоналу, дозволяє значно підвищити стандарти обслуговування.