До зони рецепції пред'являються серйозні вимоги. Адміністратор повинен встигати обслуговувати відвідувачів та допомагати лікарю – стоматологу у вирішенні організаційних моментів.
Київська стоматологічна клініка «Dental Clinic» змогла забезпечити на рецепції максимальний комфорт клієнтам, лікарям та адміністратору.
Керівник «Dental Clinic» віддав наказ на встановлення системи виклику адміністратора. Кнопки виклику персоналу R-105 розмістили в кабінети лікарів та на ресепшен. А щоб адміністратор завжди зміг отримати сигнал виклику, на руку йому одягли білосніжний пейджер - годинник R-02 W.
Фото 1. Пейджер системи виклику персоналу на руці адміністратора клініки "Dental Clinic".
Встановили кнопки виклику персоналу в зручному кожному лікарю місці. Завдяки невеликому розміру, обтічній формі і білому кольору, кнопки ідеально виглядають в світлому інтер'єрі клініки.
При натисканні стоматологом на кнопку виклику, адміністратор, що знаходиться на рецепції або в ординаторській, отримує на пейджер-годинник повідомлення із зазначенням номера кабінету, що потребує його уваги.
Таким чином, одне з найголовніших завдань адміністратора, пов'язане із забезпеченням гідного рівня сервісу, було запросто вирішено за допомогою системи виклику персоналу RECS. Завдяки новітньому обладнанню, клініка Дентал Плюс набуває нових клієнтів та утримує старих.