Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
Україна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380 (66) 463-72-99
+380 (50) 422-29-30

Система вызова персонала RECS - ключ к успеху

Система вызова персонала RECS - ключ к успеху

К зоне ресепшена предъявляются серьёзные требования.  Администратор должен успевать обслуживать посетителей и помогать врачу - стоматологу в решении организационных моментов.

Киевская стоматологическая клиника «Dental Clinic» смогла обеспечить на ресепшене максимальный комфорт клиентам, врачам и администратору.

Керівник «Dental Clinic» віддав наказ на встановлення системи виклику адміністратора. Кнопки виклику персоналу R-105 розмістили в кабінети лікарів та на ресепшен. А щоб адміністратор завжди зміг отримати сигнал виклику, на руку йому одягли білосніжний пейджер - годинник R-02 W.

Пейджер - годинник R-02 RECS на руці адміністратора стоматологічної клініки Dental Clinic

Фото 1. Пейджер системи виклику персоналу на руці адміністратора клініки "Dental Clinic".

Встановили кнопки виклику персоналу в зручному кожному лікарю місці. Завдяки невеликому розміру, обтічній формі і білому кольору, кнопки ідеально виглядають в світлому інтер'єрі клініки.

При нажатии стоматологом на кнопку вызова, администратор, находящийся на ресепшене или в ординаторской, получает на пейджер-часы уведомление  с указанием номера кабинета, нуждающегося в  его внимании.
Таким образом, одна из главнейших задач администратора, связанная с обеспечением достойного уровня сервиса была запросто решена при помощи системы вызова персонала RECS. Благодаря новейшему оборудованию, клиника Дентал Плюс приобретает новых клиентов и удерживает старых.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner