Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа

Як офіціантові заробити багато чайових за допомогою ТМ RECS?

Як офіціантові заробити багато чайових за допомогою ТМ RECS?

Всім привіт! Продовжуємо тему актуальних питань з обслуговування в ресторанах. Сьогодні порушуємо це нагальне питання всіх офіціантів, думаю, цікавить він так само власників, керівників та адміністраторів.

Хто ж такі офіціанти? Це молоді люди , у своїй більшості - студенти, ставки у них не дуже високі , так що залишені чайові гостями і складають основний дохід. Звичайно, сама професія офіціанта важка. І у багатьох читаючих цей досвід, заробляння грошей, є. Погодьтеся, дуже складно не втратити самовладання коли клієнт незадоволений і «вирує», адже офіціантові потрібно намагатися сподобатися, запропонувати нове блюдо, соус, напій, загалом-передбачити бажання гостя. Якщо не виходить - зазвичай працівник змінює заклад на інше, більше, де гості багатший, звідси і «плинність кадрів» в «сезон», і як наслідок-головний біль у керівництва ресторану.

Хочу привести приклад на відомому готельно-ресторанному комплексі «Чабани» по трасі Київ-Одеса.

Ресторатори знають, що це по суті містечко під Києвом. Тут є і город, і озера, і виставка автомобілів, і ресторан, і готель, дитячий майданчик, і навіть міні-ферма. Загалом обслуговуючому персоналу живеться не легко.

Поживши в режимі «нон-стоп», турботливе керівництво готельно-ресторанного комплексу "Чабани" крім навчальних процесів прийнятих в ресторанному бізнесі вирішило питання легко. Вони придбали чудові пейджер - годинник R-02 кожному офіціанту.

Фото опт RECS годинник пейджер R-02

Приймач виклику R-580 (той, що світиться, хто знайомий з продукцією RECS) для адміністратора, що позитивно сприйнялося і клієнтами і персоналом, так як прискорило процес обробки замовлення.

Так само кнопочку виклику персоналу R-134, кухонний передавач R-95 для кухарів і щоб сигнал доходив з вулиці - кілька ретрансляторів R-002.

Звичайно, не всіма працівниками нововведення сприймаються «на УРА». Багато хто не дуже працьовиті або хамуваті працівники розуміють, що обладнання не тільки полегшує життя, але ще й дає можливість додаткового контролю над керівництвом ситуацією в цілому.

А для честных, внимательных, искренних и добросовестных официантов - это дополнительный инструмент быть в полной гармонии с гостями, как бы далеко они не находились. Отсутствие напряженной обстановки от «к кому первому бежать?» до «блюдо остыло-подогреть?».

Вывод. Если официант может поддержать беседу и ненавязчиво предложить напитки и блюда, то наше оборудование: кнопки, пейджеры, приемники и многое другое поможет сделать пребывание гостей в ресторане максимально комфортным., что приводит к повышению чаевых и приобретение большего количества блюд в чеке.

Нехай ваші нові гості в найближчому майбутньому перетворяться в постійних!

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner