Всім привіт! Продовжуємо тему актуальних питань з обслуговування в ресторанах. Сьогодні порушуємо це нагальне питання всіх офіціантів, думаю, цікавить він так само власників, керівників та адміністраторів.
Хто ж такі офіціанти? Це молоді люди , у своїй більшості - студенти, ставки у них не дуже високі , так що залишені чайові гостями і складають основний дохід. Звичайно, сама професія офіціанта важка. І у багатьох читаючих цей досвід, заробляння грошей, є. Погодьтеся, дуже складно не втратити самовладання коли клієнт незадоволений і «вирує», адже офіціантові потрібно намагатися сподобатися, запропонувати нове блюдо, соус, напій, загалом-передбачити бажання гостя. Якщо не виходить - зазвичай працівник змінює заклад на інше, більше, де гості багатший, звідси і «плинність кадрів» в «сезон», і як наслідок-головний біль у керівництва ресторану.
Хочу привести приклад на відомому готельно-ресторанному комплексі «Чабани» по трасі Київ-Одеса.
Ресторатори знають, що це по суті містечко під Києвом. Тут є і город, і озера, і виставка автомобілів, і ресторан, і готель, дитячий майданчик, і навіть міні-ферма. Загалом обслуговуючому персоналу живеться не легко.
Поживши в режимі «нон-стоп», турботливе керівництво готельно-ресторанного комплексу "Чабани" крім навчальних процесів прийнятих в ресторанному бізнесі вирішило питання легко. Вони придбали чудові пейджер - годинник R-02 кожному офіціанту.
Приймач виклику R-580 (той, що світиться, хто знайомий з продукцією RECS) для адміністратора, що позитивно сприйнялося і клієнтами і персоналом, так як прискорило процес обробки замовлення.
Так само кнопочку виклику персоналу R-134, кухонний передавач R-95 для кухарів і щоб сигнал доходив з вулиці - кілька ретрансляторів R-002.
Звичайно, не всіма працівниками нововведення сприймаються «на УРА». Багато хто не дуже працьовиті або хамуваті працівники розуміють, що обладнання не тільки полегшує життя, але ще й дає можливість додаткового контролю над керівництвом ситуацією в цілому.
А для честных, внимательных, искренних и добросовестных официантов - это дополнительный инструмент быть в полной гармонии с гостями, как бы далеко они не находились. Отсутствие напряженной обстановки от «к кому первому бежать?» до «блюдо остыло-подогреть?».
Вывод. Если официант может поддержать беседу и ненавязчиво предложить напитки и блюда, то наше оборудование: кнопки, пейджеры, приемники и многое другое поможет сделать пребывание гостей в ресторане максимально комфортным., что приводит к повышению чаевых и приобретение большего количества блюд в чеке.
Нехай ваші нові гості в найближчому майбутньому перетворяться в постійних!