Продавець Системы вызова официанта и персонала RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
21 відгук
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
УкраинаКиївУкраїна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408
+380676230980
(Водафоне)
+380504228343
(Водафоне)
Мапа

Як офіціантові заробити багато чайових за допомогою ТМ RECS?

Як офіціантові заробити багато чайових за допомогою ТМ RECS?

Лайфхак для офіціантів і барменів. Як можна отримати хороші чайові. І що в цьому вам може допомогти?

Всім привіт! Продовжуємо тему актуальних питань з обслуговування в ресторанах. Сьогодні порушуємо це нагальне питання всіх офіціантів, думаю, цікавить він так само власників, керівників та адміністраторів.

Хто ж такі офіціанти? Це молоді люди , у своїй більшості - студенти, ставки у них не дуже високі , так що залишені чайові гостями і складають основний дохід. Звичайно, сама професія офіціанта важка. І у багатьох читаючих цей досвід, заробляння грошей, є. Погодьтеся, дуже складно не втратити самовладання коли клієнт незадоволений і «вирує», адже офіціантові потрібно намагатися сподобатися, запропонувати нове блюдо, соус, напій, загалом-передбачити бажання гостя. Якщо не виходить - зазвичай працівник змінює заклад на інше, більше, де гості багатший, звідси і «плинність кадрів» в «сезон», і як наслідок-головний біль у керівництва ресторану.

Хочу привести приклад на відомому готельно-ресторанному комплексі «Чабани» по трасі Київ-Одеса.

Ресторатори знають, що це по суті містечко під Києвом. Тут є і город, і озера, і виставка автомобілів, і ресторан, і готель, дитячий майданчик, і навіть міні-ферма. Загалом обслуговуючому персоналу живеться не легко.

Поживши в режимі «нон-стоп», турботливе керівництво готельно-ресторанного комплексу "Чабани" крім навчальних процесів прийнятих в ресторанному бізнесі вирішило питання легко. Вони придбали чудові пейджер - годинник R-02 кожному офіціанту.

Фото опт RECS годинник пейджер R-02

Приймач виклику R-580 (той, що світиться, хто знайомий з продукцією RECS) для адміністратора, що позитивно сприйнялося і клієнтами і персоналом, так як прискорило процес обробки замовлення.

Так само кнопочку виклику персоналу R-134, кухонний передавач R-95 для кухарів і щоб сигнал доходив з вулиці - кілька ретрансляторів R-002.

Звичайно, не всіма працівниками нововведення сприймаються «на УРА». Багато хто не дуже працьовиті або хамуваті працівники розуміють, що обладнання не тільки полегшує життя, але ще й дає можливість додаткового контролю над керівництвом ситуацією в цілому.

А для честных, внимательных, искренних и добросовестных официантов - это дополнительный инструмент быть в полной гармонии с гостями, как бы далеко они не находились. Отсутствие напряженной обстановки от «к кому первому бежать?» до «блюдо остыло-подогреть?».

Вывод. Если официант может поддержать беседу и ненавязчиво предложить напитки и блюда, то наше оборудование: кнопки, пейджеры, приемники и многое другое поможет сделать пребывание гостей в ресторане максимально комфортным., что приводит к повышению чаевых и приобретение большего количества блюд в чеке.

Нехай ваші нові гості в найближчому майбутньому перетворяться в постійних!

Інші новини