Продавець Системы вызова официанта и персонала RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
21 відгук
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
УкраинаКиївУкраїна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408
+380676230980
(Водафоне)
+380504228343
(Водафоне)
Мапа

Які таємниці зберігає ресторан "Гурман"

Які таємниці зберігає ресторан "Гурман"

Турбота про гостя ресторану - це зовсім інше. Ви автоматично переноситесь на сходинку вище конкурентів.

Іноді моє запитання: «У чому родзинка вашого ресторану?» вводить в замішання адміністраторів.

Погодьтеся, відповіді типу: смачна кухня, шашлик, кальян, французька, азіатська або італійська кухня не виділять вас з закладів будь-якого міста світу.

А ось турбота про гостя ресторану - це зовсім інше. Ви автоматично переноситесь на сходинку вище конкурентів.

Саме з цим питанням і звернувся до нас керуючий ресторану «Gurman» що знаходиться в місті Ізмаїл.

Тиха і приємна атмосфера ресторану, зручні крісла, смачна кухня і уважні офіціанти - це рай для гурмана!

recs button to call waiter in cafe

«Немає межі досконалості», - сказав Анатолій, і встановив для гостей свого ресторану систему виклику офіціантів американської марки RECS, складається з:

  • Багатофункціональних кнопок виклику;
  • Пейджерів-годин офіціанта;
  • Двох передавачів кухаря R-910 (по одному для кухні та бару).

Про кнопки виклику офіціанта і кальянщика R-134 RECS варто розповісти окремо.

Одна кнопка заміняє цілих чотири кнопочки, що стоять перед гостем! Одне легке натискання - і перед Вами офіціант, кальянщик чи готовий рахунок за обід. Якщо ж ви передумали, натисніть кнопку Скасувати і дзвінок буде анульований.

Для офіціантів і кальянщика система виклику теж спрощує роботу. Вони миттєво отримують повідомлення про виклик до відвідувача. При цьому на пейджері висвітлюється мета виклику. Кальянщик отримує виклик при замовленні кальяну, офіціанти – при замовленні від відвідувача або необхідності забрати готову страву з кухні або напій з бару.

Таким чином, гостям ресторану «Гурман» приділяється більше уваги, страви подаються гарячими, а напої холодними, а відвідувачі не оглядаються в пошуках офіціанта. Це і є справжня турбота про відвідувачів!

Сьогодні, якщо запитати будь-якого працівника ресторану «Gurman» у чому його відмінність серед конкурентів, він з радістю скаже: «У нас найкраще і найякісніше обслуговування в місті за допомогою системи виклику офіціантів RECS»!

Інші новини