Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа

Які таємниці зберігає ресторан "Гурман"

Які таємниці зберігає ресторан "Гурман"

Іноді моє запитання: «У чому родзинка вашого ресторану?» вводить в замішання адміністраторів.

Погодьтеся, відповіді типу: смачна кухня, шашлик, кальян, французька, азіатська або італійська кухня не виділять вас з закладів будь-якого міста світу.

А ось турбота про гостя ресторану - це зовсім інше. Ви автоматично переноситесь на сходинку вище конкурентів.

Саме з цим питанням і звернувся до нас керуючий ресторану «Gurman» що знаходиться в місті Ізмаїл.

Тиха і приємна атмосфера ресторану, зручні крісла, смачна кухня і уважні офіціанти - це рай для гурмана!

recs button to call waiter in cafe

«Немає межі досконалості», - сказав Анатолій, і встановив для гостей свого ресторану систему виклику офіціантів американської марки RECS, складається з:

  • Багатофункціональних кнопок виклику;
  • Пейджерів-годин офіціанта;
  • Двох передавачів кухаря R-910 (по одному для кухні та бару).

Про кнопки виклику офіціанта і кальянщика R-134 RECS варто розповісти окремо.

Одна кнопка заміняє цілих чотири кнопочки, що стоять перед гостем! Одне легке натискання - і перед Вами офіціант, кальянщик чи готовий рахунок за обід. Якщо ж ви передумали, натисніть кнопку Скасувати і дзвінок буде анульований.

Для офіціантів і кальянщика система виклику теж спрощує роботу. Вони миттєво отримують повідомлення про виклик до відвідувача. При цьому на пейджері висвітлюється мета виклику. Кальянщик отримує виклик при замовленні кальяну, офіціанти – при замовленні від відвідувача або необхідності забрати готову страву з кухні або напій з бару.

Таким чином, гостям ресторану «Гурман» приділяється більше уваги, страви подаються гарячими, а напої холодними, а відвідувачі не оглядаються в пошуках офіціанта. Це і є справжня турбота про відвідувачів!

Сьогодні, якщо запитати будь-якого працівника ресторану «Gurman» у чому його відмінність серед конкурентів, він з радістю скаже: «У нас найкраще і найякісніше обслуговування в місті за допомогою системи виклику офіціантів RECS»!

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner