Іноді моє запитання: «У чому родзинка вашого ресторану?» вводить в замішання адміністраторів.
Погодьтеся, відповіді типу: смачна кухня, шашлик, кальян, французька, азіатська або італійська кухня не виділять вас з закладів будь-якого міста світу.
А ось турбота про гостя ресторану - це зовсім інше. Ви автоматично переноситесь на сходинку вище конкурентів.Саме з цим питанням і звернувся до нас керуючий ресторану «Gurman» що знаходиться в місті Ізмаїл.
Тиха і приємна атмосфера ресторану, зручні крісла, смачна кухня і уважні офіціанти - це рай для гурмана!
«Немає межі досконалості», - сказав Анатолій, і встановив для гостей свого ресторану систему виклику офіціантів американської марки RECS, складається з:
Про кнопки виклику офіціанта і кальянщика R-134 RECS варто розповісти окремо.
Одна кнопка заміняє цілих чотири кнопочки, що стоять перед гостем! Одне легке натискання - і перед Вами офіціант, кальянщик чи готовий рахунок за обід. Якщо ж ви передумали, натисніть кнопку Скасувати і дзвінок буде анульований.
Для офіціантів і кальянщика система виклику теж спрощує роботу. Вони миттєво отримують повідомлення про виклик до відвідувача. При цьому на пейджері висвітлюється мета виклику. Кальянщик отримує виклик при замовленні кальяну, офіціанти – при замовленні від відвідувача або необхідності забрати готову страву з кухні або напій з бару.
Таким чином, гостям ресторану «Гурман» приділяється більше уваги, страви подаються гарячими, а напої холодними, а відвідувачі не оглядаються в пошуках офіціанта. Це і є справжня турбота про відвідувачів!
Сьогодні, якщо запитати будь-якого працівника ресторану «Gurman» у чому його відмінність серед конкурентів, він з радістю скаже: «У нас найкраще і найякісніше обслуговування в місті за допомогою системи виклику офіціантів RECS»!