Продавець Системы вызова официанта и персонала RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
21 відгук
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
УкраинаКиївУкраїна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408
+380676230980
(Водафоне)
+380504228343
(Водафоне)
Мапа

Автопорт розширив горизонти разом з RECS

Автопорт розширив горизонти разом з RECS

Для виклику офіціанта були обрані найбільш популярні кнопки виклику HCM-350 Bell Wood, їх корпус в забарвленні «під дерево» ідеально вписався в інтер'єр нового залу Автопорт.

Наші постійні клієнти - бар Автопорт вже не з чуток знають про переваги системи виклику офіціанта. Система для виклику персоналу RECS вірою і правдою служить вже більше півтора років у цій обителі смачного харчування і приємного проведення часу. Популярність закладу зросла до такої міри, що стало катастрофічно не вистачати столиків для гостей.


Розширити кількість посадочних місць вирішили за рахунок порожнього підвального приміщення. В першу чергу, як тільки почали ремонт, замовили і систему виклику офіціанта, щоб почати роботу нового залу ресторану у всеозброєнні.


Фахівці callbells.net відразу ж зібрали і налаштували систему виклику, слідуючи вказівкам клієнта. Для виклику офіціанта були обрані найбільш популярні кнопки виклику HCM-350 Bell Wood, їх корпус в забарвленні «під дерево» ідеально вписався в інтер'єр нового залу Автопорт.
     Фото бару Автопрт місті Тернопіль

Для прийому виклику в даній системі є приймач виклику офіціанта HCM-1350 RECS; встановлений на барній стійці.

Розмір екрану приймача і відображаються на ньому знаків, що дозволяє добре бачити номер викликуваного столика з будь-якої точки цього залу ресторану.

Фото приймача-табло системи виклику RECS модель R-1350


Досвід ресторану Автопорт наочно показує, що система виклику офіціанта - необхідний інструмент для обслуговування в ресторанному бізнесі. Тому, поряд з підбором посуду, підносів і приладів, планувати покупку системи для виклику офіціанта і персоналу потрібно вже в момент розробки концепції та інтер'єру ресторану.

Інші новини