Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа

Автопорт розширив горизонти разом з RECS

Автопорт розширив горизонти разом з RECS

Наші постійні клієнти - бар Автопорт вже не з чуток знають про переваги системи виклику офіціанта. Система для виклику персоналу RECS вірою і правдою служить вже більше півтора років у цій обителі смачного харчування і приємного проведення часу. Популярність закладу зросла до такої міри, що стало катастрофічно не вистачати столиків для гостей.


Розширити кількість посадочних місць вирішили за рахунок порожнього підвального приміщення. В першу чергу, як тільки почали ремонт, замовили і систему виклику офіціанта, щоб почати роботу нового залу ресторану у всеозброєнні.


Фахівці callbells.net відразу ж зібрали і налаштували систему виклику, слідуючи вказівкам клієнта. Для виклику офіціанта були обрані найбільш популярні кнопки виклику HCM-350 Bell Wood, їх корпус в забарвленні «під дерево» ідеально вписався в інтер'єр нового залу Автопорт.
     Фото бару Автопрт місті Тернопіль

Для прийому виклику в даній системі є приймач виклику офіціанта HCM-1350 RECS; встановлений на барній стійці.

Розмір екрану приймача і відображаються на ньому знаків, що дозволяє добре бачити номер викликуваного столика з будь-якої точки цього залу ресторану.

Фото приймача-табло системи виклику RECS модель R-1350


Досвід ресторану Автопорт наочно показує, що система виклику офіціанта - необхідний інструмент для обслуговування в ресторанному бізнесі. Тому, поряд з підбором посуду, підносів і приладів, планувати покупку системи для виклику офіціанта і персоналу потрібно вже в момент розробки концепції та інтер'єру ресторану.

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner