Наші постійні клієнти - бар Автопорт вже не з чуток знають про переваги системи виклику офіціанта. Система для виклику персоналу RECS вірою і правдою служить вже більше півтора років у цій обителі смачного харчування і приємного проведення часу. Популярність закладу зросла до такої міри, що стало катастрофічно не вистачати столиків для гостей.
Розширити кількість посадочних місць вирішили за рахунок порожнього підвального приміщення. В першу чергу, як тільки почали ремонт, замовили і систему виклику офіціанта, щоб почати роботу нового залу ресторану у всеозброєнні.
Фахівці callbells.net відразу ж зібрали і налаштували систему виклику, слідуючи вказівкам клієнта. Для виклику офіціанта були обрані найбільш популярні кнопки виклику HCM-350 Bell Wood, їх корпус в забарвленні «під дерево» ідеально вписався в інтер'єр нового залу Автопорт.
Для прийому виклику в даній системі є приймач виклику офіціанта HCM-1350 RECS; встановлений на барній стійці.
Розмір екрану приймача і відображаються на ньому знаків, що дозволяє добре бачити номер викликуваного столика з будь-якої точки цього залу ресторану.
Досвід ресторану Автопорт наочно показує, що система виклику офіціанта - необхідний інструмент для обслуговування в ресторанному бізнесі. Тому, поряд з підбором посуду, підносів і приладів, планувати покупку системи для виклику офіціанта і персоналу потрібно вже в момент розробки концепції та інтер'єру ресторану.