Прекрасний GAGARINN HOTEL розташований у чудовому районі Одеси - Аркадії. Величезний комплекс найвищого класу готовий запропонувати своїм гостям безліч послуг для проведення дозвілля та ведення переговорів.
Гарні номери різного класу, високий рівень сервісу, комфортний відпочинок – все це про GAGARINN HOTEL.
Для гостей готель готовий запропонувати конференц-зали з мультимедійною апаратурою, лобі бар і ресторан. Рівень обслуговування в ресторані порадує клієнтів швидкістю і якістю обслуговування. Досягається такий рівень завдяки системі виклику персоналу.
GAGARINN HOTEL вже користуються даною системою і в цей раз вирішили посилити і поліпшити раніше придбану апаратуру. Для цього були придбані ретранслятор сигналу RECS R-002 і кухонний передавач R-910 S.
Для чого використовується ретранслятор виклику персоналу?
Цей апарат необхідний у тому випадку, коли стандартної потужності кнопок виклику або приймача сигналу недостатньо. Це може бути із-за особливостей архітектури (наприклад, товсті стіни), або великої площі приміщення, де розташований ресторан.
Ретранслятор сигналу дозволяє збільшити дальність дії кнопки виклику зі 100 метрів до 600. Установка і настройка не вимагають додаткових навичок. Просто потрібно знати, що розташувати ретранслятор доцільно посередині між приймачем і кнопкою.
Друге придбання GAGARINN HOTEL – це кухонний передавач R-910 S.
Світлий пластиковий корпус, компактний з пам'яттю на 999 номерів передавач кухаря допоможе прискорити обслуговування гостей ресторану або бару. Цей агрегат не потребує додаткової реклами. Кількість установок і позитивні відгуки покупців говорять самі за себе.
Для тих, хто ще сумнівається, чи придбавати систему виклику офіціанта ми готові провести додаткову консультацію. Наші менеджери доступно і зрозуміло пояснять принцип її дії та допоможуть підібрати апаратуру, яка допоможе вашому закладу забезпечити кращий рівень сервісу.