Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків
Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
Мапа

Як купити в Києві та Україні

Способи доставки

  • Нова ПоштаТри варіанти доставки: - у відділення (від 50 грн.), - у поштомат (від 50 грн.), - кур'єром (від 85 грн.). Вартість доставки – від 50 грн, розраховується індивідуально, залежно від ваги посилки, її вартості та пункту доставлення. Встановлюється перевізником. Термін доставки – від 1 до 5 робочих днів (залежить від пункту доставлення). Встановлюється перевізником.
  • Самовивіз: м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408.БезкоштовноПункт самовивезення знаходиться за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408.

Способи оплати

  • Готівкою
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayКомісія за обробку замовлення – 2.2%
  • ПісляплатаОплата здійснюється при отриманні замовлення у відділенні перевочика. Комісія за накладений платіж становить 2% від суми замовлення. Окремо оплачується одержувачем доставка замовлення.

Гарантія:

Гарантійний термін вироби встановлюється в гарантійному талоні.
Гарантійний термін та термін безкоштовного сервісного обслуговування відраховуються від дати продажу. Після гарантійного терміну за потреби здійснюється ПЛАТНА сервісна підтримка.
Перед використанням товару уважно вивчіть Інструкцію з експлуатації виробу та умови гарантійних зобов'язань.
Гарантійне обслуговування товарів ТМ "Recs" знаходиться за адресою:
м. Київ, вул. Солом'янська, 5, оф. 420 тел.: 050-422-83-43, (сервісний відділ: 067-623-06-50).
Транспортування товару провадиться коштом покупця.

Право відмовити у гарантійному обслуговуванні виникає у випадках:
- відсутності обов'язкової комплектації виробу;
- відсутності фірмового гарантійного талона;
- недотримання умов, викладених в Інструкції з експлуатації виробу;
- якщо гарантійний талон заповнений неправильно, у ньому присутні виправлення, або він відповідає виробу.

Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- на програмні продукти, що постачаються разом із виробом, але мають ліцензійну угоду для кінцевого користувача;
- на програмні продукти та інформацію, що не постачаються спільно з виробом і встановлюються, зберігаються або створені користувачем самостійно;
- на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу;
- на витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації - батарейки, змінні лампи тощо);
- на додаткові компоненти, що йдуть у комплекті з виробом (з'єднувальні кабелі, антени, перехідники, фурнітуру, монтажні пристрої, документацію тощо);
- на механічні пошкодження, що виникли після передачі товару покупцю.

Гарантійні зобов'язання не підлягають виконанню у разі, якщо:
- виробі видалено, стерто, пошкоджено, переклеєно серійний номер; пошкоджено гарантійні маркери, пломби;
- порушено правила та умови експлуатації;
- виявлено зміну конструкції/схеми виробу, підключення пристроїв, які не передбачені Виробником;
- дефект викликаний дією непереборних сил;
- виявлено пошкодження, спричинені перевищенням стандартної мережевої напруги (220В+-10%), впливом вологи, високих або низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner