Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 16 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
26 відгуків
Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа

Як купити в Києві та Україні

Способи доставки

  • Нова ПоштаТри варіанти доставки: - у відділення (від 50 грн.), - у поштомат (від 50 грн.), - кур'єром (від 85 грн.). Вартість доставки – від 50 грн, розраховується індивідуально, залежно від ваги посилки, її вартості та пункту доставлення. Встановлюється перевізником. Термін доставки – від 1 до 5 робочих днів (залежить від пункту доставлення). Встановлюється перевізником.

Способи оплати

  • ПісляплатаОплата здійснюється при отриманні замовлення у відділенні перевочика. Комісія за накладений платіж становить 2% від суми замовлення. Окремо оплачується одержувачем доставка замовлення.

Гарантія:

Гарантійний термін вироби встановлюється в гарантійному талоні.
Гарантійний термін та термін безкоштовного сервісного обслуговування відраховуються від дати продажу. Після гарантійного терміну за потреби здійснюється ПЛАТНА сервісна підтримка.
Перед використанням товару уважно вивчіть Інструкцію з експлуатації виробу та умови гарантійних зобов'язань.
Гарантійне обслуговування товарів ТМ "Recs" знаходиться за адресою:
м. Київ, вул. Солом'янська, 5, оф. 420 тел.: 050-422-83-43, (сервісний відділ: 067-623-06-50).
Транспортування товару провадиться коштом покупця.

Право відмовити у гарантійному обслуговуванні виникає у випадках:
- відсутності обов'язкової комплектації виробу;
- відсутності фірмового гарантійного талона;
- недотримання умов, викладених в Інструкції з експлуатації виробу;
- якщо гарантійний талон заповнений неправильно, у ньому присутні виправлення, або він відповідає виробу.

Гарантійні зобов'язання не поширюються:
- на програмні продукти, що постачаються разом із виробом, але мають ліцензійну угоду для кінцевого користувача;
- на програмні продукти та інформацію, що не постачаються спільно з виробом і встановлюються, зберігаються або створені користувачем самостійно;
- на дані користувача, які зберігаються або отримані за допомогою виробу;
- на витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації - батарейки, змінні лампи тощо);
- на додаткові компоненти, що йдуть у комплекті з виробом (з'єднувальні кабелі, антени, перехідники, фурнітуру, монтажні пристрої, документацію тощо);
- на механічні пошкодження, що виникли після передачі товару покупцю.

Гарантійні зобов'язання не підлягають виконанню у разі, якщо:
- виробі видалено, стерто, пошкоджено, переклеєно серійний номер; пошкоджено гарантійні маркери, пломби;
- порушено правила та умови експлуатації;
- виявлено зміну конструкції/схеми виробу, підключення пристроїв, які не передбачені Виробником;
- дефект викликаний дією непереборних сил;
- виявлено пошкодження, спричинені перевищенням стандартної мережевої напруги (220В+-10%), впливом вологи, високих або низьких температур, корозією, окисленням, потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner