Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
Мапа

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Поверненню та обміну протягом 14 днів підлягає товар без слідів експлуатації в оригінальному пакуванні (зі збереженням її цілісності та товарного вигляду). Основні вимоги для повернення або обміну товару: - товар повинен бути повністю укомплектований (всі компоненти мають бути в наявності). - наявність оригінального та непошкодженого упаковування разом з усіма додатковими комплектуючими. - товар повинен мати товарний вигляд, бути справним і не мати слідів експлуатації. У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися в менеджером та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару. Товаром неналежної якості вважається товар який не виконує свої функції та/або має програмні дефекти. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp по номеру телефону зазначеному на сайті. Перед поверненням товару обов'язково зв'яжіться з нашим менеджером, щоб оформити заявку на повернення. Повернення може бути здійснене за допомогою служби "Нова пошта" або в Пункті приймання. Повернути товар можна особисто у Пункті приймання за адресою: м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408. Повернення через службу "Нова пошта" включає такі кроки: - Товар може бути повернутий службою "Нова пошта" протягом 14 днів після отримання замовлення. - Перед відправленням товару слід повідомити менеджера. - Реквізити для оформлення посилки "Новою Поштою": відділення №55 в м. Київ, на ім'я Газізуллін Дамір, тел. +380676216887). - Вартість доставки повернення товару належної якості покладається на покупця. - Після відправлення товару слід повідомити менеджеру номер декларації. Важливо пам'ятати, що товари з механічними пошкодженнями та явними слідами використання не підлягають поверненню або обміну. Після отримання і перевірки поверненого товару (з умовою збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду), кошти будуть повернуті одразу безпосередньо у Пункті приймання готівкою або зарахуванням коштів на банківську картку/рахунок протягом 3 (трьох) робочих днів. Повернення коштів при відправленні товару "Новою Поштою" відбувається зарахуванням коштів на банківську картку/рахунок протягом 3 (трьох) робочих днів. Для цього при відправленні товару потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО вказати реквізити банківської карти/рахунку (номер банківської картки та ПІБ власника карти українською мовою).

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner