Система виклику персоналу RECS вже більше року успішно працює на автозаправній станції у Харкові. Паливороздавальні колонки обладнані кнопками виклику персоналу. Натиснувши на кнопку, водій автомобіля викликає оператора. Сигнал надходить на пейджер-годинник, що співробітники, які обслуговують колонки, завжди носять на руці.
З розширенням автозаправної станції прийнято рішення розширити і систему виклику. Тому докупили ще кнопки виклику і пейджер-годинник R-03. Ця перевірена часом модель полюбилася співробітникам станції, тому вирішили користуватися саме ним.
За кожним працівником закріплено певну кількість колонок. Сигнали з кнопок надходять на пейджер-години відповідного оператора.
На автозаправочных станциях система вызова персонала используется пока не часто. Но, как рассказывают те, кто работает с этой системой, она очень удобна. Операторам не нужно постоянно находиться на улице в ожидании клиентов. Особенно это удобно в холодную погоду. А клиентам не приходится ждать, пока сотрудник подойдет.
Среди наших заказчиков есть такие, которые вначале применяли систему вызова официанта в кафе при автозаправке, а потом решили использовать ее непосредственно на заправочных колонках.
Система виклику персоналу / офіціанта RECS – це гнучкий універсальний інструмент організації оперативного взаємодії клієнтів з персоналом або працівників між собою. Він знаходить все більш широке застосування в багатьох сферах.