Продавець Системы вызова официанта и персонала RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
21 відгук
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
УкраинаКиївУкраїна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408
+380676230980
(Водафоне)
+380504228343
(Водафоне)
Мапа

Кнопки виклику операторів на автозаправній станції

Кнопки виклику операторів на автозаправній станції

Система виклику персоналу успішно працює і розширюється на автозаправній станції в Харкові

Система виклику персоналу RECS вже більше року успішно працює на автозаправній станції у Харкові. Паливороздавальні колонки обладнані кнопками виклику персоналу. Натиснувши на кнопку, водій автомобіля викликає оператора. Сигнал надходить на пейджер-годинник, що співробітники, які обслуговують колонки, завжди носять на руці.

З розширенням автозаправної станції прийнято рішення розширити і систему виклику. Тому докупили ще кнопки виклику і пейджер-годинник R-03. Ця перевірена часом модель полюбилася співробітникам станції, тому вирішили користуватися саме ним.

Кнопка виклику персоналу R-108G на заправці

За кожним працівником закріплено певну кількість колонок. Сигнали з кнопок надходять на пейджер-години відповідного оператора.

На автозаправочных станциях система вызова персонала используется пока не часто. Но, как рассказывают те, кто работает с этой системой, она очень удобна. Операторам не нужно постоянно находиться на улице в ожидании клиентов. Особенно это удобно в холодную погоду. А клиентам не приходится ждать, пока сотрудник подойдет.

Среди наших заказчиков есть такие, которые вначале применяли систему вызова официанта в кафе при автозаправке, а потом решили использовать ее непосредственно на заправочных колонках.

Система виклику персоналу / офіціанта RECS – це гнучкий універсальний інструмент організації оперативного взаємодії клієнтів з персоналом або працівників між собою. Він знаходить все більш широке застосування в багатьох сферах.

 

 

 

Інші новини