Продавець Системы вызова официанта и персонала RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
21 відгук
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
УкраинаКиївУкраїна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408
+380676230980
(Водафоне)
+380504228343
(Водафоне)
Мапа

Кнопки виклику офіціанта на спа-курорті в Закарпатті

Кнопки виклику офіціанта на спа-курорті в Закарпатті

Система виклику офіціанта піднімає стандарти обслуговування в ресторані

Еко-спа курорт «Богольвар» – прекрасне місце відпочинку в горах Закарпаття серед казкової природи далеко від міської суєти. Гостей, перш за все, приваблює можливість комфортного безтурботного відпочинку. І це має проявлятися у всім. Система виклику офіціанта RECS, встановлена в ресторані курорту, створила ще більше зручностей для відпочиваючих.

На столах у залі ресторану встановлені кнопки виклику офіціанта HCM-110. Це потужна кнопка підвищеної дальності роботи ідеально підійшла по дизайну під інтер'єр залу. А в літній час вона надійно працює на відкритих майданчиках в альтанках і павільйонах. Дальність дії до 250 м на відкритому просторі забезпечує впевнену передачу сигналу.

Кнопки виклику офіціанта HCM-110 ідеально підійшли в інтер'єр ресторану

Фото. Кнопка виклику офіціанта гармонійно вписалася в інтер'єр ресторану

Радіосигнал з кнопок передається на приймач викликів R-1350. Приймач розташували над баром таким чином, щоб його табло було добре видно і офіціантам і адміністратора. У функції адміністратора входить контроль і координація роботи офіціантів, забезпечення швидкого реагування на виклики відпочиваючих.

Тепер гостям ресторану не потрібно ловити або шукати офіціанта, відволікаючись від відпочинку і спілкування. Досить натиснути на кнопку виклику і офіціант тут же підійде до столу.

Керівники більшості закладів вже розуміють, що система виклику офіціанта незамінна для створення сучасного рівня сервісу. Відвідувачі, багато з яких бувають за кордоном і добре знайомі зі стандартами обслуговування, хочуть отримати такий рівень сервісу і у себе вдома. І роблять вибір на користь тих закладів, де їм це забезпечують. А отже, система виклику персоналу є необхідною компонентів у конкурентній боротьбі за клієнта.

 

 

Інші новини