Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
Мапа

Завдяки системі виклику медперсоналу більше не потрібно довго чекати прийому до стоматолога

Завдяки системі виклику медперсоналу більше не потрібно довго чекати прийому до стоматолога

Як часто нам доводиться переживати разом з малюком в черзі до дитячого стоматолога? Кожен раз це витрачений час і маса нервових клітин. Дитина з кожною хвилиною боїться і переживає все більше, а мами і тата втрачають терпіння.

У столичній дитячій стоматологічній клініці цю проблему вирішили за допомогою яскравої кімнати очікування (яка більше схожа на ігрову в дитячому саду) і системи виклику медперсоналу.
Цей комплект обладнання був підібраний з урахуванням всіх особливостей будинку, у якому розташована стоматологія. А працездатність апаратури не викликає ніяких побоювань адже вона перевірена часом і покупцями.

Як покращити сервіс прийому в медичній клініці?
Для загального огляду і контролю всіх вихідних дзвінків на ресепшені встановлений приймач R-1800 RECS USA. Він являє собою невеликий пластиковий корпус, в який поміщені кращі технології для подібних бездротових систем.

Фото табло RECS R-1800? для відображення викликів від пацієнтів мед установи

Фото 1. Табло прийому викликів RECS R-1800


Цей апарат може одночасно виводити на екран 8 номерів виклику. А працює він з 99 передавальними пристроями - кнопками і кухонними передавачами. Харчується приймач від мережі 220 в і кріпиться на стіну. Ці фактори як не можна краще описують простоту використання даного апарату. Для чергової медсестри дитяча стоматологія придбали пейджер-годинник R-05.

Це сучасний пристрій призначений для прийому сигналів з кнопок виклику персоналу. Воно представлено у вигляді наручного годинника. Чорний корпус з міцного ABS-пластика з ефектним срібним обрамленням і зелений РІДКОКРИСТАЛІЧНИЙ індикатор зробили пейджер R-05 RECS продажу цього сектора.
Особливості годин приймача для медсестри RECS R-05:

  • многозарядный акумулятор ємністю 500 мА;
  • тонкий корпус;
  • міцний каучуковий ремінець;
  • три режими оповіщення.

Прекрасні співробітниці стоматологічної клініки тепер не представляють подальшої роботи без годинника RECS R-05.

Фото годин для інформування про пропозицію, що надійшла від пацієнта виклику

Фото 2. Годинник пейджер R-05 для персоналу

Для кабінетів і приміщень, де може знадобитися допомога медперсоналу, були придбані кнопки виклику персоналу з додатковою кнопкою RECS R-109. Кнопка зручна для тих, хто має деякий час знаходитися в лежачому положенні. Вона складається з основної кнопки (яка кріпиться до тумбочці або ліжку) і допоміжної кнопки (вона виглядає як пульт і рухлива).
 
Радіус дії даної кнопки становить до 100 м в приміщенні, що не дуже підходило для дитячої стоматології. Тому ми настійно рекомендували придбання ретранслятора сигналу R-002.
Даний апарат призначений для збільшення радіусу дії сигналу кнопок R-109.

фото кнопки виклику для пацієнта RECS R-109

Фото 3. Кнопка виклику персоналу для пацієнтів R-002

Встановлення ретранслятора має одна важлива умова – вибір оптимального розташування. Він повинен бути закріплений між передавальним і приймаючим пристроєм. Далі слідує етап його налаштування. Цю маніпуляцію можна виконати самостійно за допомогою нашого відео або запросити наших фахівців.

Обладнання RECS призначено винятково для зручності персоналу і комфорту відвідувачів. Купуючи системи виклику персоналу RECS, ви будете впевнені у високому рівні сервісу.

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner