Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 14 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
Україна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380 (66) 463-72-99
+380 (50) 422-29-30

Завдяки системі виклику медперсоналу більше не потрібно довго чекати прийому до стоматолога

Завдяки системі виклику медперсоналу більше не потрібно довго чекати прийому до стоматолога

Як часто нам доводиться переживати разом з малюком в черзі до дитячого стоматолога? Кожен раз це витрачений час і маса нервових клітин. Дитина з кожною хвилиною боїться і переживає все більше, а мами і тата втрачають терпіння.

У столичній дитячій стоматологічній клініці цю проблему вирішили за допомогою яскравої кімнати очікування (яка більше схожа на ігрову в дитячому саду) і системи виклику медперсоналу.
Цей комплект обладнання був підібраний з урахуванням всіх особливостей будинку, у якому розташована стоматологія. А працездатність апаратури не викликає ніяких побоювань адже вона перевірена часом і покупцями.

Як покращити сервіс прийому в медичній клініці?
Для загального огляду і контролю всіх вихідних дзвінків на ресепшені встановлений приймач R-1800 RECS USA. Він являє собою невеликий пластиковий корпус, в який поміщені кращі технології для подібних бездротових систем.

Фото табло RECS R-1800? для відображення викликів від пацієнтів мед установи

Фото 1. Табло прийому викликів RECS R-1800


Цей апарат може одночасно виводити на екран 8 номерів виклику. А працює він з 99 передавальними пристроями - кнопками і кухонними передавачами. Харчується приймач від мережі 220 в і кріпиться на стіну. Ці фактори як не можна краще описують простоту використання даного апарату. Для чергової медсестри дитяча стоматологія придбали пейджер-годинник R-05.

Це сучасний пристрій призначений для прийому сигналів з кнопок виклику персоналу. Воно представлено у вигляді наручного годинника. Чорний корпус з міцного ABS-пластика з ефектним срібним обрамленням і зелений РІДКОКРИСТАЛІЧНИЙ індикатор зробили пейджер R-05 RECS продажу цього сектора.
Особливості годин приймача для медсестри RECS R-05:

  • многозарядный акумулятор ємністю 500 мА;
  • тонкий корпус;
  • міцний каучуковий ремінець;
  • три режими оповіщення.

Прекрасні співробітниці стоматологічної клініки тепер не представляють подальшої роботи без годинника RECS R-05.

Фото годин для інформування про пропозицію, що надійшла від пацієнта виклику

Фото 2. Годинник пейджер R-05 для персоналу

Для кабінетів і приміщень, де може знадобитися допомога медперсоналу, були придбані кнопки виклику персоналу з додатковою кнопкою RECS R-109. Кнопка зручна для тих, хто має деякий час знаходитися в лежачому положенні. Вона складається з основної кнопки (яка кріпиться до тумбочці або ліжку) і допоміжної кнопки (вона виглядає як пульт і рухлива).
 
Радіус дії даної кнопки становить до 100 м в приміщенні, що не дуже підходило для дитячої стоматології. Тому ми настійно рекомендували придбання ретранслятора сигналу R-002.
Даний апарат призначений для збільшення радіусу дії сигналу кнопок R-109.

фото кнопки виклику для пацієнта RECS R-109

Фото 3. Кнопка виклику персоналу для пацієнтів R-002

Встановлення ретранслятора має одна важлива умова – вибір оптимального розташування. Він повинен бути закріплений між передавальним і приймаючим пристроєм. Далі слідує етап його налаштування. Цю маніпуляцію можна виконати самостійно за допомогою нашого відео або запросити наших фахівців.

Обладнання RECS призначено винятково для зручності персоналу і комфорту відвідувачів. Купуючи системи виклику персоналу RECS, ви будете впевнені у високому рівні сервісу.

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner