Для будь-якого ресторатора завжди виникає питання – Що ж ще зробити для поліпшення сервісу і залучення гостей? Пошукова система, друзі і попередній досвід підказують безліч рад. Але як вибрати щось вартісне і працює?
1. Встановити зволожувач повітря на веранді. Ця рада як не можна краще доведеться саме для літнього сезону. Адже так приємно гостю охолонути в тіні з келихом прохолодного напою.
2. Доповнити столики розеткою для зарядки телефону або ноутбука. Другий рада стає логічним продовженням першого. Коли відвідувачу комфортно і прохолодно, він не захоче залишати настільки затишне місце і буде залишатися на веранді ресторану як можна довше. А в цей час гість зможе розважитися, погортавши сторінки соціальної мережі. Підключивши телефон до розетки, відвідувач не буде переживати про батарею й про те, що може пропустити важливий дзвінок.
3. Встановлення кнопок виклику RECS. Ці невеликі пристрої дозволять офіціантові швидше приймати замовлення і, відповідно, забезпечать якісне обслуговування. Просте натиснення на маленьку кнопочку не вимагає великих енергетичних витрат і часу, а результат не змусить себе чекати.
Всього три ради, а який результат можна отримати. Кожен поважаючий себе ресторан, який піклується про своїх гостей, безсумнівно, просто зобов'язаний встановити кнопки RECS. Ціна, дизайн і функціонал – "три кити" кнопок, яка не дозволить проігнорувати їх для встановлення у своєму закладі HoReCa.