Мало кого може зараз здивувати система виклику персоналу в ресторані або кафе. Для сучасної людини це така ж буденна річ як смартфон в руці або комп'ютер з виходом в Інтернет.
Зовсім недавно нашим клієнтом став супермаркет будматеріалів. Навіщо магазину системи викликів RECS? А головне, як її застосувати? Все простіше простого! Євген - власник магазину, сам захотів встановити таку систему. І інтуїція його не підвела. З його слів, є 14 стелажів з товарами і тільки 5 консультантів. Складно все встигати. А тим більше вчасно відстежити "гарячого" покупця, який зацікавився конкретним товаром, а запитати не було в кого. Наші фахівці миттєво пропрацювали з власником варіант розташування кнопок і табло викликів по периметру стелажів. Але тепер на кожному стелажі встановлена красуня - кнопка R-102 RECS.
Стильна новинка цього сезону - чорна кнопка R-102. Вона легко впишеться в будь-який інтер'єр за рахунок своєї оригінальності. А на стелажі супермаркету однозначно буде помітна. Тепер кожному відвідувачу допоможуть. Контрастно-червоний дзвіночок на чорній кнопці явно закликає натиснути на себе і викликати консультанта. І в той же час покупець буде наданий сам собі, коли їй це необхідно.
Прикріпити кнопку R-102 не складе труднощів навіть самому недосвідченому користувачеві – просте кріплення на двосторонній скотч і все готово!
Коли покупцю необхідно допомога консультанта – він натискає на кнопку і бачить загорівся яскравий індикатор. Це означає, що сигнал був відправлений на приймач. Співробітник відразу ж отримує інформацію про виклик на табло приймача і поспішає приділити увагу покупця.
Розглянемо докладніше приймач - табло R-580. Цей пристрій призначений для роботи в бездротової системі RECS. Особливістю цієї моделі є світлодіодне підсвічування корпусу в момент надходження сигналу.
Акуратний білий корпус пристрою не стане проблемою для дизайнера інтер'єру. А здатність виводу одночасно три номери на екран зробили його лідером продажів і улюбленцем покупців.
Для точної організації роботи персоналу, що відображаються номери відрізняються – ліворуч великим шрифтом показаний останній номер, а праворуч дрібним – попередні.
У супермаркеті система виклику стане надійним помічником і в рази поліпшить сервіс. Сфери застосування пристроїв RECS розширюються з кожним днем. Не пропустіть свій шанс зробити сервіс вашого магазину ще краще!