Продавець Системы вызова официанта и персонала RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
21 відгук
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
УкраинаКиївУкраїна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408
+380676230980
(Водафоне)
+380504228343
(Водафоне)
Мапа

Як контролювати замовлення в кафе і ресторанах.

Як контролювати замовлення в кафе і ресторанах.

Як контролювати кількість замовлень у своєму ресторані? Як фіксувати замовлення на комп'ютері? Далі ми розглянемо ексклюзивні т - порада від RECS

Тримати руку «на пульсі» роботи кафе, своєчасно приймати замовлення, виносити страви, дотримуватися черговість викликів,

запросто допомагає система виклику персоналу RECS. Розглянемо основні варіанти контролю:

  • Офіціант завжди знає, який його викликає стіл

Отримуючи виклик з кнопки, встановленої в залі на персональні годинник-пейджер або табло, офіціант бачить номер столика, до якого потрібно підійти. І негайно підходить до нього.

Результат: гості не тужать очікуванням офіціанта, а офіціант не витрачає час на черговий огляд залу, в пошуках піднятих рук, окриків, або нових відвідувачів.

  • Своєчасний контроль кухаря і бармена за подачею блюд і напоїв

При видачі готового страви кухар/бармен набирає номер відповідального офіціанта на передавачі кухаря, і видає блюдо з рук в руки.

Результат: блюдо не простаивает на раздаче/барной стойке, исключена возможность перепутать столики для выноса (например, если одинаковое блюдо заказали несколько гостей), плюс соблюдается очерёдность выноса блюд.

  • Контроль и регулировка  администрацией очерёдностью официантов и скоростью обслуживания.

Увидев номер вызывающего столика на приёмнике-табло, или на компьютере, администрация кафе может проконтролировать и отрегулировать скорость обслуживания и соблюдение очерёдности официантов.

Введение хотя бы одного способа контроля в заведение, принесёт выгоду ресторатору в виде:

  • Увеличения прибыли;
  • Поліпшення якості і швидкості обслуговування ;
  • Оптимізації робочого процесу працівників;
  • Можливість контролю адміністрації, за всіма процесами;
  • Підвищення лояльності у ваших відвідувачів;
  • Розвитку іміджу кафе і випередження конкурентів
Інші новини