Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків
Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
Мапа

Як контролювати замовлення в кафе і ресторанах.

Як контролювати замовлення в кафе і ресторанах.

Тримати руку «на пульсі» роботи кафе, своєчасно приймати замовлення, виносити страви, дотримуватися черговість викликів,

запросто допомагає система виклику персоналу RECS. Розглянемо основні варіанти контролю:

  • Офіціант завжди знає, який його викликає стіл

Отримуючи виклик з кнопки, встановленої в залі на персональні годинник-пейджер або табло, офіціант бачить номер столика, до якого потрібно підійти. І негайно підходить до нього.

Результат: гості не тужать очікуванням офіціанта, а офіціант не витрачає час на черговий огляд залу, в пошуках піднятих рук, окриків, або нових відвідувачів.

  • Своєчасний контроль кухаря і бармена за подачею блюд і напоїв

При видачі готового страви кухар/бармен набирає номер відповідального офіціанта на передавачі кухаря, і видає блюдо з рук в руки.

Результат: блюдо не простаивает на раздаче/барной стойке, исключена возможность перепутать столики для выноса (например, если одинаковое блюдо заказали несколько гостей), плюс соблюдается очерёдность выноса блюд.

  • Контроль и регулировка  администрацией очерёдностью официантов и скоростью обслуживания.

Увидев номер вызывающего столика на приёмнике-табло, или на компьютере, администрация кафе может проконтролировать и отрегулировать скорость обслуживания и соблюдение очерёдности официантов.

Введение хотя бы одного способа контроля в заведение, принесёт выгоду ресторатору в виде:

  • Увеличения прибыли;
  • Поліпшення якості і швидкості обслуговування ;
  • Оптимізації робочого процесу працівників;
  • Можливість контролю адміністрації, за всіма процесами;
  • Підвищення лояльності у ваших відвідувачів;
  • Розвитку іміджу кафе і випередження конкурентів
Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner