Тримати руку «на пульсі» роботи кафе, своєчасно приймати замовлення, виносити страви, дотримуватися черговість викликів,
запросто допомагає система виклику персоналу RECS. Розглянемо основні варіанти контролю:
Отримуючи виклик з кнопки, встановленої в залі на персональні годинник-пейджер або табло, офіціант бачить номер столика, до якого потрібно підійти. І негайно підходить до нього.
Результат: гості не тужать очікуванням офіціанта, а офіціант не витрачає час на черговий огляд залу, в пошуках піднятих рук, окриків, або нових відвідувачів.
При видачі готового страви кухар/бармен набирає номер відповідального офіціанта на передавачі кухаря, і видає блюдо з рук в руки.
Результат: блюдо не простаивает на раздаче/барной стойке, исключена возможность перепутать столики для выноса (например, если одинаковое блюдо заказали несколько гостей), плюс соблюдается очерёдность выноса блюд.
Увидев номер вызывающего столика на приёмнике-табло, или на компьютере, администрация кафе может проконтролировать и отрегулировать скорость обслуживания и соблюдение очерёдности официантов.
Введение хотя бы одного способа контроля в заведение, принесёт выгоду ресторатору в виде: