Продавець Системы вызова официанта и персонала RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
21 відгук
Системы вызова персонала и системы вызова официанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
УкраинаКиївУкраїна, м. Київ, вул. Солом'янська, 5, офіс 408
+380676230980
(Водафоне)
+380504228343
(Водафоне)
Мапа

Історія виникнення електронних дзвіночків на ресепшені

Історія виникнення електронних дзвіночків на ресепшені

Ми вирішили ми розповісти про походження дзвіночка на столику рецепції, в який всі люблять дзвонити. Так от, дзвіночки на столиках з'явилися.....

Коли-небудь замислювалися про виникнення простих і буденних речей? Наприклад, як з'явилася ідея створення тостера? Або хто придумав перший мобільний телефон?

Дзвінок для виклику персоналу, перші згадки в історії.

Ось і ми вирішили розповісти про походження дзвіночка на ресепшен. Перші згадки про дзвіночках для виклику прислуги зустрічаються в мемуарах, датованих 14 століттям. Їх використовували в багатих будинках заможні господа або в заїжджих дворах – відвідувачі. З тих пір дзвіночок безупинно розвивався і змінювався.

Електронний бездротовий виклик персоналу на ресепшині

В наші дні поширення одержали широкий спектр варіантів оформлення. Наша компанія пропонує розглянути кілька моделей:

1. Кнопка R-150 «Дерев'яний дзвіночок».

Пристрій виконано у вигляді дерев'яної полірованого дзвоника. Цей варіант прекрасно підійде для закладів з дорогим і вишуканим інтер'єром.

дзвіночок на ресепшин бездротового -фото

2.Кнопка виклику RECS R-108 BELL.

Об'ємна кнопка має восьмигранну форму з закругленими кутами. Модель представлена в двох кольорах: чорному і коричневому.

Функціонал кнопки R-108 BELL не відрізняється оригінальністю: гість натискає на кнопку – сигнал надходить на приймач – персонал надає увагу.


Пристрій працює за стандартним принципом – натискається кнопочка на куполі – спалахує яскравий діод – сигнал тут же поступає на пейджер-годинник офіціанта або на приймач викликів. Як тільки персонал отримує повідомлення про виклик, гостю негайно приділяється увага.

Стандартно радіус дії сигналу кнопки становить до 150 м в приміщенні, але його можна збільшити з допомогою ретранслятора. Цей апарат дозволяє збільшити відстань у 2 рази.

Наша компанія має величезний досвід роботи з кнопками виклику персоналу і нам є, що запропонувати вимогливим покупцям. Потрібен електронний дзвіночок на ресепшен – звертайтеся, і ми допоможемо підібрати найкращий варіант для вашого закладу.

 

Інші новини