Коли-небудь замислювалися про виникнення простих і буденних речей? Наприклад, як з'явилася ідея створення тостера? Або хто придумав перший мобільний телефон?
Ось і ми вирішили розповісти про походження дзвіночка на ресепшен. Перші згадки про дзвіночках для виклику прислуги зустрічаються в мемуарах, датованих 14 століттям. Їх використовували в багатих будинках заможні господа або в заїжджих дворах – відвідувачі. З тих пір дзвіночок безупинно розвивався і змінювався.
В наші дні поширення одержали широкий спектр варіантів оформлення. Наша компанія пропонує розглянути кілька моделей:
Пристрій виконано у вигляді дерев'яної полірованого дзвоника. Цей варіант прекрасно підійде для закладів з дорогим і вишуканим інтер'єром.
Об'ємна кнопка має восьмигранну форму з закругленими кутами. Модель представлена в двох кольорах: чорному і коричневому.
Функціонал кнопки R-108 BELL не відрізняється оригінальністю: гість натискає на кнопку – сигнал надходить на приймач – персонал надає увагу.
Пристрій працює за стандартним принципом – натискається кнопочка на куполі – спалахує яскравий діод – сигнал тут же поступає на пейджер-годинник офіціанта або на приймач викликів. Як тільки персонал отримує повідомлення про виклик, гостю негайно приділяється увага.
Стандартно радіус дії сигналу кнопки становить до 150 м в приміщенні, але його можна збільшити з допомогою ретранслятора. Цей апарат дозволяє збільшити відстань у 2 рази.
Наша компанія має величезний досвід роботи з кнопками виклику персоналу і нам є, що запропонувати вимогливим покупцям. Потрібен електронний дзвіночок на ресепшен – звертайтеся, і ми допоможемо підібрати найкращий варіант для вашого закладу.