Продавець Системи виклику офіціанта та персоналу RECS розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
23 відгуків

Внимание! В выходные дни мы не делаем отправки оборудования. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день. В любом случае, менеджер перезвонит Вам для уточнения заказа или ответа на ваше обращение.

Системи виклику персоналу та системи виклику офіціанта
Контакти
Системи виклику офіціанта та персоналу RECSМенеджер
03110, вул. Солом'янська, 5, офіс 408, Київ, Україна
+380 (66) 463-72-99
(Водафоне)
+380 (50) 422-29-30
(Водафоне)
Мапа

Історія виникнення електронних дзвіночків на ресепшені

Історія виникнення електронних дзвіночків на ресепшені

Коли-небудь замислювалися про виникнення простих і буденних речей? Наприклад, як з'явилася ідея створення тостера? Або хто придумав перший мобільний телефон?

Дзвінок для виклику персоналу, перші згадки в історії.

Ось і ми вирішили розповісти про походження дзвіночка на ресепшен. Перші згадки про дзвіночках для виклику прислуги зустрічаються в мемуарах, датованих 14 століттям. Їх використовували в багатих будинках заможні господа або в заїжджих дворах – відвідувачі. З тих пір дзвіночок безупинно розвивався і змінювався.

Електронний бездротовий виклик персоналу на ресепшині

В наші дні поширення одержали широкий спектр варіантів оформлення. Наша компанія пропонує розглянути кілька моделей:

1. Кнопка R-150 «Дерев'яний дзвіночок».

Пристрій виконано у вигляді дерев'яної полірованого дзвоника. Цей варіант прекрасно підійде для закладів з дорогим і вишуканим інтер'єром.

дзвіночок на ресепшин бездротового -фото

2.Кнопка виклику RECS R-108 BELL.

Об'ємна кнопка має восьмигранну форму з закругленими кутами. Модель представлена в двох кольорах: чорному і коричневому.

Функціонал кнопки R-108 BELL не відрізняється оригінальністю: гість натискає на кнопку – сигнал надходить на приймач – персонал надає увагу.


Пристрій працює за стандартним принципом – натискається кнопочка на куполі – спалахує яскравий діод – сигнал тут же поступає на пейджер-годинник офіціанта або на приймач викликів. Як тільки персонал отримує повідомлення про виклик, гостю негайно приділяється увага.

Стандартно радіус дії сигналу кнопки становить до 150 м в приміщенні, але його можна збільшити з допомогою ретранслятора. Цей апарат дозволяє збільшити відстань у 2 рази.

Наша компанія має величезний досвід роботи з кнопками виклику персоналу і нам є, що запропонувати вимогливим покупцям. Потрібен електронний дзвіночок на ресепшен – звертайтеся, і ми допоможемо підібрати найкращий варіант для вашого закладу.

 

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner