Нарешті у Київ прийшла довгоочікувана весна! Зацвіли вишні, на навколишніх каштанах листя прориваються крізь щільну нирку, в Ботанічному саду цвітуть магнолії.
А ресторатори – з першими теплими днями, відкривають літні майданчики. Столики для відвідувачів на відкритих терасах стоять в очікуванні нових гостей. І гості обов'язково будуть!
А разом з гостями прийдуть і нові турботи. Літній майданчик і нові столики – це додатковий штат офіціантів і постійний контроль. Потрібно прийняти працівників, навчити офіціантів, все проконтролювати і встигати працювати як всередині, так і на вулиці!
Чи можливо отримати прибуток з перших днів відкриття літнього майданчика? Так, звичайно! Для цього і створена електронна СИСТЕМА ВИКЛИКУ ПЕРСОНАЛУ RECS.
Система безпровідного виклику складається з наступних компонентів:
Коли відвідувач сів за стіл, і йому необхідно зробити замовлення або дозамовлення, або оплатити рахунок, задати питання по меню, викликати таксі та інше, він повинен просто натиснути на кнопку виклику офіціанта RECS.
Фото 1. Одне натискання на кнопку - і виклик офіціанта відправлений
Виклик летить на пейджер-годинник офіціанта або на приймальне табло, де висвічується номер викликуваного столика. Офіціант реагує на виклик і підходить до зухвалому гостя. Все геніальне - просто!
Фото 2. Виклик з кнопки моментально потрапляє на пейждер або табло виклику
А якщо на кухні поставити кухонний передавач виклику офіціантів, кухар легко зможе викликати будь-якого офіціанта, при готовності його замовленого блюда!
Фото 3. С помощью кухонного передатчика повар дает знать - "блюдо готово"
Залишилися питання або сумніви ми готові розвіяти на нашому сайті callbells.net.